Essays about: "Länsförsäkringar"
Showing result 1 - 5 of 30 essays containing the word Länsförsäkringar.
-
1. Pricing and Modeling Heavy Tailed Reinsurance Treaties - A Pricing Application to Risk XL Contracts
University essay from KTH/Matematisk statistikAbstract : To estimate the risk of a loss occurring for insurance takers is a difficult task in the insurance industry. It is an even more difficult task to price the risk for reinsurance companies which insures the primary insurers. READ MORE
-
2. Skogsägarens riskhantering – storm, brand & granbarkborre i Sverige
University essay from SLU/School for Forest ManagementAbstract : Klimatförändringarna är ständigt pågående och märkbara i det svenska skogsbruket. Skogen växer med anpassning till klimatet vilket gör denna process extra tydlig i samband med att klimatet förändras. Skador på skog har alltid funnits i en mer eller mindre omfattning. Under de senaste tjugo åren utmärker sig vissa år mer än andra. READ MORE
-
3. Green Banking’s role in the Swedish banking sector
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : Global warming is a growing problem, and climate changes are now moving toward a state that is greater than usual. Various industries and customers’ needs to change their buying behavior to save our planet. As a key performer in society, the bank sector is evolving and changing towards a greener future. READ MORE
-
4. Hur påverkas långsiktiga kundrelationer av digital marknadsföring? : en studie av etablerade lantbrukskunders upplevelser av Länsförsäkringar Uppsalas digitala marknadsföring
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring används för att nå ut på marknaden med syftet att sälja en produkt eller tjänst. Tidigare exponerades konsumenten för marknadsföring främst i tv, radio och tidningar. Denna traditionella marknadsföring finns fortfarande kvar, men en ny generation av digital marknadsföring har nu nått oss. READ MORE
-
5. Local identity and place branding use as a corporate branding strategy. The case of Länsförsäkringar
University essay from Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Abstract : This master thesis aims to contribute to the available literature on how place branding can be used for enhancing local identity and how this affects audience participation, in particular: engagement on social media. The case of two campaigns of the Swedish cooperative bank Länsförsäkringar are used to demonstrate the initial hypothesis: local identity and place branding use in campaigns as part of a corporate branding strategy increases followers’ engagement and participation on social media. READ MORE