Essays about: "Thesis in marketing; new product launch"
Showing result 6 - 10 of 10 essays containing the words Thesis in marketing; new product launch.
-
6. Development of innovative functional pet food products - a compilation of relevant knowledge for industry actors
University essay from Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Problemställning: Ändringar i EU:s lagstiftning har på senare tid förändrat mervärdesmatsbranschen genom att skärpa kraven för påståenden till konsumenter. Samtidigt har mervärdesprodukter växer för husdjur ökat. READ MORE
-
7. Förutsättningar för en lyckad lansering av ”Modultrall” : en studie av konsumenter, små byggföretag och bygghandeln
University essay from SLU/Dept. of Forest ProductsAbstract : Analytiker betonar att produktutveckling är viktigt för att lyckas i skogsindustrin. De nordiska sågverken fokuserar idag på att förbättra sin marknadsposition genom produktförnyelse, nya marknadsstrategier och omstrukturering av värdesystem. Ett företag som gjort detta är AB Karl Hedin. READ MORE
-
8. Knit on Demand-Customized knitwear reaching new dimensions
University essay from Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanAbstract : The fashion market has since the very beginning been characterized by high variety, emotions and desires. The development of the industry however has arrived at a present reality where an overflow of such characteristics has resulted in a challenging volatility and fragmentation. READ MORE
-
9. Transferring Brand Value : from a traditional channel to a digital platform
University essay from Internationella HandelshögskolanAbstract : As technology continues to affect the business sector, many companies have been faced with the nesessity of transformation. Adapting to a new, more Internet based society im-plies that companies are venturing into new market channels to get their products or ser-vices out to the consumers. READ MORE
-
10. Success factors for launching a new product for micro enterprises
University essay from Internationella HandelshögskolanAbstract : Dagens marknadssituation är uppbyggd av hård konkurrens och snabba förändringar. Nya tekniken påverkar hur ett företag kan bedriva sin affärsverksamhet och ger upphov till nya marknadsmöjligheter. Dessa faktorer gör att dagens företag snabbt måste kunna ändra och anpassa sig till nya situationer inom korta produktlivscykler. READ MORE