Essays about: "e shopping"

Showing result 1 - 5 of 105 essays containing the words e shopping.

  1. 1. The potential of using digital lockers as a delivery and return method for online purchasing of clothes

    University essay from Göteborgs universitet/Graduate School

    Author : Junyao Song; Gisela Gamborg Nielsen; [2017-06-29]
    Keywords : Last mile deliveries; digital lockers; e-commerce of clothes; customer satisfaction; customer experience; travel behaviour;

    Abstract : This thesis was written with the purpose of investigating the potential for using digital lockers as a last mile delivery method for e-commerce of clothes. Moreover, the thesis also aims at determine how online shopping of clothes and last mile deliveries affect the travel behaviour of the customers. READ MORE

  2. 2. "Be the Change?" - Exploring the Environmental Mitigation Potential of Lifestyle Changes in Europe Using a Multi-Regional Input-Output Model

    University essay from Lunds universitet/Ekosystemteknik (CI); Lunds universitet/Miljö- och energisystem

    Author : Ruben Lundström; [2017]
    Keywords : Sustainable Consumption; Climate Mitigation; Lifestyles; Europe; MRIO; Technology and Engineering;

    Abstract : Är det möjligt för konsumenter att vara förändringen man vill se i samhället, och därmed bidra till en hållbarare framtid? Med hjälp av en modell baserad på Multi-Regional Input-Output (MRIO) analys undersöks den miljömässiga potentialen av olika livsstilar i EU. Europeiska hushålls fotavtryck för koldioxid, toxicitet, vatten och land beräknas för olika konsumtionsmönster. READ MORE

  3. 3. Designing for usability of 3D configuration in E-commerce : Interactive design of 3D in web applications

    University essay from Linköpings universitet/Interaktiva och kognitiva system

    Author : Alfred Axelsson; [2017]
    Keywords : HCI; UX; Interaction Design; Usability; Usability Studies; three.js; Web Development; HTML; CSS; JavaScript; Wireframes; Prototype Interface;

    Abstract : Mass production of consumer products is both wasteful and limit the consumers' power to influence the design of what they are buying. When shopping for a product, the customer must choose between a range of specific products with limited variations. READ MORE

  4. 4. A web crawler to effectively find web shops built with a specific e-commerce plug-in

    University essay from Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi; Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi; Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Author : Malin Englund; Christian Gullberg; Jesper Wiklund; [2017]
    Keywords : ;

    Abstract : Internetshopping är i dagens samhälle något väldigt vanligt. Att kunna köpa saker på internet och få det skickat till din dörr är något människor finner både bekvämt och lockande. Med efterfrågan kommer marknaden och internetbutiker har därför blivit ett populärt ställe att sälja sina varor på. READ MORE

  5. 5. Conversion Rate Optimization of E-Commerce using Web Analytics and Human-computer Interaction Principles : An in-depth Quantitative Approach to Optimization of Conversion Rates

    University essay from KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT); KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Author : Utsav Kaushik; Antonio Grondowski; [2017]
    Keywords : Conversion rate optimization; A B testing; E-commerce; Quantitative Research; Interaction Design; Human-computer interaction; HCI; Web Design; Statistical Inference; Web Analytics.; Konverteringsoptimering; A B-testning; e-handel; kvantitativ studie; interaktionsdesign; människa-datorinteraktion; MDI; webbdesign; statistisk inferens; webbanalys;

    Abstract : For an e-commerce business to grow, there are many ways one could try to improve the business in order to gain greater reach and increase sales. One of the main goals of such businesses is to convert as many visitors as possible into customers. READ MORE