Essays about: "innovativ marknadsföring"

Found 3 essays containing the words innovativ marknadsföring.

  1. 1. Does web usability affect brand perception? : A comparative study on the "Iliad Italia S.P.A." corporate website

    University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Author : Gabriele Gullì; [2020]
    Keywords : web usability; corporate website; e-branding; brand perception; web development.;

    Abstract : The concept of brand nowadays goes beyond the simple logo printed or displayed on a product or service. Branding is an important element for companies, and the communication channels used to deliver brand messages play a fundamental role. READ MORE

  2. 2. Entrepreneurial Marketing : A Descriptive Study of Swedish Charitable Organizations

    University essay from Umeå universitet/Företagsekonomi

    Author : Crystal Holmes; Karin Jorlöv; [2015]
    Keywords : charitable organization; entrepreneurial marketing; entrepreneurship; innovative marketing; marketing; non-profit; not-for-profit; NPO; social enterprise; social entrepreneurship; opportunity-driven; proactiveness; innovativeness; calculated risk; value creation; sponsor intensity; resource leveraging.; entreprenöriell marknadsföring; välgörenhetsorganisation; marknadsföring; entreprenörskap; innovativ marknadsföring; sociala verksamheter; sponsorer; frivillighetsorganisationer; entreprenör;

    Abstract : This Sweden-based thesis provides insights into the way in which charitable organizations can use entrepreneurial marketing (EM). This has been made possible with a descriptive, qualitative study with structured interviews with 7 representatives from charitable organizations with diverse causes. READ MORE

  3. 3. Spridning av innovationer på en konkurrensutsatt marknad

    University essay from SLU/Dept. of Forest Products

    Author : Erik Wetterberg; [2014]
    Keywords : kommunikation; mellanstruken panel; byggvaruhus; diffusion of innovation; competitive landscape; co-opetition; dominant logic;

    Abstract : Skogsindustrin har de senaste decennierna ökat anslag och ansträngningar för att utveckla nya och mer högförädlade produktsegment för att motverka trenden att substitut tar marknadsandelar från träprodukter. Innovation, marknadsföring och kundrelationer är traditionellt områden som skogsbranschen har åsidosatt då ansträngningar och kapital investerats på processutveckling. READ MORE