Essays about: "konsumentundersökning"

Found 4 essays containing the word konsumentundersökning.

  1. 1. Developing a Process to Reach Consumer Insights for TeliaSonera

    University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Author : ISABELL BERGSTEDT; SOFIE NILSSON; [2013]
    Keywords : Consumer Insights; Consumer Insights Process; Consumer Segments; Consumer Study; TeliaSonera; Process Development; Mobile Internet Access; Konsumentinsikter; Konsumentinsiktsprocess; Kundsegment; Konsumentundersökning; TeliaSonera; Processutveckling; Mobil internetaccess;

    Abstract : This thesis was aimed to help TeliaSonera to work more consumer related. The purpose was to show the organization how consumer insights could be found and how valuable they are for the company. READ MORE

  2. 2. Den textila detaljhandelns biståndsarbete som marknadsföring. : Hur uppfattas det av kunden?

    University essay from Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Author : SANNA SINTORN; CHARLOTTE PLAHN; [2010]
    Keywords : biståndsarbete; detaljhandel; marknadsföring;

    Abstract : Biståndsarbete har blivit mer och mer vanligt i Sverige både statligt, privat och nu även iföretagsvärlden. Detaljhandeln i modebranschen, med sin uppmärksammat smutsiga produktion, harbörjat använda sig av biståndsarbete för att återfå förtroendet hos sina kunder. READ MORE

  3. 3. Varför handla svenskt kött? : en konsumentundersökning

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Henrik Johansson; Andreas Källström; [2008]
    Keywords : svenskt kött; konsumentundersökning; lokalproducerat; ekologiskt kött;

    Abstract : The background to the work bases on the consumers view around Swedish and foreign meat products, and how the attitude around the meat products is pursued in the shops. The consumers request high meat quality and security . Many consumers value local produced and ecological meat products but the price is too high. READ MORE

  4. 4. Regional Disparities in Food Retailing

    University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för teknokultur, humaniora och samhällsbyggnad

    Author : Greg Ankers; Olga Smirnova; [2005]
    Keywords : Food Retailing; Livsmedelsdetaljhandeln; Baltic; baltiska staterna; Nordic; Internationalisation; Consumer Behaviour; Brands; Food Stores; Regional Disparities; Regionala skillnader; konsumentens attityder; egna märken; lågprismärken; märke ;

    Abstract : INTRODUCTION Food retailing in the Baltic States has developed rapidly in recent times. The future structure is expected to become similar to that of other regions in the European Union. READ MORE