Essays about: "on good teacher"
Showing result 16 - 20 of 82 essays containing the words on good teacher.
-
16. Funktionsnedsättning inom ridsporten ur ridlärares perspektiv : en kvalitativ intervjustudie
University essay from SLU/Dept. of Anatomy, Physiology and BiochemistryAbstract : Det kan ibland vara svårt för personer som lever med funktionsnedsättningar att få en fungerande vardag. En del anser att det är svårt att resa och ta sig runt själva och andra känner sig som en börda för sin omgivning. READ MORE
-
17. Barns perspektiv på ridlekis : en kvalitativ intervjustudie genom fokusgrupper med yngre barn
University essay from SLU/Dept. of Anatomy, Physiology and BiochemistryAbstract : Tidigare var det vanligt att ridskolor hade en gräns på sju års ålder för att få börja rida. Ridlekis är ett nytt fenomen på svenska ridskolor och idag saknas det forskning om hur de yngsta barnen upplever ridlekis på ridskolan. Syftet med studien var att undersöka barns perspektiv på ridlekisverksamhet. READ MORE
-
18. “if you have really good ease then you’re extremely fluent.” : An Exploration of Swedish Upper Secondary EFL Teachers’ Views on Teaching Fluency in Speech and Writing
University essay from Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikationAbstract : The aim of this project was to analyse Swedish EFL teachers’ methods and opinions regarding teaching fluency in their classrooms. Furthermore, the project aimed at exploring the attitudes towards the importance of including fluency in their language teaching. READ MORE
-
19. “People interpret things differently” : Preschool and home cooperation
University essay from Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikationAbstract : This study focuses on preschool and home cooperation in a Swedish context. Both Swedish and international reports and research emphasize this subject as an important matter for Early Childhood Education. READ MORE
-
20. How Can English Teaching Benefit from Students’ Extramural English in Secondary School 7-9?
University essay from Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)Abstract : Abstract This empirical study investigates how students in secondary school 7-9 learn the English language outside of school, in an informal setting, and how they can benefit from it in a formal setting in school. The usage of digital technology is more common nowadays amongst youngsters than it used to be before. READ MORE