Essays about: "varumärkespositionering"
Found 5 essays containing the word varumärkespositionering.
-
1. Strollers specifically designed for a circular economy : Why the future paradigm will pose new demands on products and how to fulfil them
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Today´s traditional linear production and consumption model fronted by cheap wear and tear products is problematic in terms of sustainability and has to make the transition to a more circular model. As evident from previous projects and pilots, simply taking the shortcut and solely changing the business model (often by leasing instead of selling the exact same products as before) is not sufficient enough in order to meet the demands that come as a consequence of the new business model. READ MORE
-
2. Translucent concrete in product design : Implementation of a new segment of design products through Strategic branding
University essay from KTH/Produkt- och tjänstedesignAbstract : The company Butong is based on a patented process of casting concrete between two layers of bubble wrap, resulting in panels of translucent concrete. This material is mainly applied as panels in vertical gardens and light installations. Today, the business is based on projects that require custom made designs. READ MORE
-
3. Positioning of online betting services : A case study of finding the gap between companies’ view versus customers’ view
University essay from KTH/Industriell marknadsföringAbstract : Under det senaste decenniet har informationsteknologin utvecklats explosionartat. Införandet av smartphones och surfplattor som alltid är anslutna till Internet har förändrat vårt sätt att "konsumera" den. Allt detta ledde till digitaliseringen av betting tjänster och flytten till Internet. READ MORE
-
4. Development of guidelines for the design of e-commerce shipping packaging
University essay from Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska högskolanAbstract : Nästan alla stora företag ger kunderna möjlighet att handla genom elektronisk handel, så kallad e-handel. E-handeln har ökat kraftigt senaste åren och under 2013 ökade den svenska detaljhandelns försäljning över internet med 17 procent. READ MORE
-
5. The customer perceived value of the ecodesign of mobile telephones
University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Abstract : Det finns tydliga trender som visar människans inverkan på miljön men också en snabb tillväxt i konsumtion. Behovet av miljöanpassad produktutveckling är därför större än någonsin. Samtidigt, från ett affärsperspektiv är det viktigt att ha kunskap om hur miljöanpassningen av produkter kan påverka företaget. READ MORE