Essays about: "Anna Lundin"

Found 3 essays containing the words Anna Lundin.

  1. 1. A Scale Development to Measure Advertising Equity

    University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Author : Isa Sjösten; Anna Lundin; [2015]
    Keywords : Advertising Equity; Willingess to Approach Future Advertising; Construct; Brand Loyalty; Brand Equity;

    Abstract : Advertising Equity is a concept denoted as consumers' cumulative perceptions of a brands past advertising. Traditional research has treated advertising equity as a part of brand equity. READ MORE

  2. 2. Öppen dagvattenhantering i staden : en mångfunktionell resurs

    University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)

    Author : Anna Lundin Trotzig; [2015]
    Keywords : dagvatten; öppen dagvattenhantering; urban planering; ekosystemtjänster estetiska; rekreativa; biologiska ; översvämningsrisk; mångfunktionella ytor;

    Abstract : Öppen dagvattenhantering används främst för att minska avrinningen lokalt samt för att höja kvaliteten på dagvatten, och det faktum att det kan bidra med många fler värden än dessa glöms till viss del bort vid planeringen. För att motivera öppen dagvattenhantering i en förtätad stad är det däremot nödvändigt att kombinera det med så många funktioner som möjligt för att på så vis utnyttja stadens värdefulla utrymme effektivt. READ MORE

  3. 3. Freemium for large enterprises : – a case study at Swedish software development company Teleopti about development and application of the freemium business model on the market for large enterprises

    University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Author : Anna Jepson; Elin Lundin; [2009]
    Keywords : ;

    Abstract : Many software development companies targeting consumers or small and medium enterprises apply the freemium business model: giving a basic product away for free while charging a premium for an enhanced version of the product or for advanced features. Companies offering more complex and expensive products to large enterprises have not yet adopted the freemium business model to any great extent. READ MORE