Essays about: "CRM implementering"

Showing result 1 - 5 of 6 essays containing the words CRM implementering.

  1. 1. A tailored web-based system for managing and attracting customers

    University essay from

    Author : Carl Anton Gustavsson; Elis Indebetou; Filip Von Knorring; Erik Larsson; Nils Persson; Ramez Shakarna; [2023]
    Keywords : CRM;

    Abstract : Denna rapport redogör utvecklingen av ett kundhanteringssystem (CRM) och en webbsida för Minafribrev, ett finansbolag, i syfte att förbättra kundinteraktioner och relationshantering. Målet var att utveckla ett system som kunde användas för att effektivt hantera kundaktiviteter och att lagra relevant data som kontaktinformation, information om möten, och att hantera kundrelaterade uppgifter. READ MORE

  2. 2. Customer Acquisition Process Digitalization: A Case Study on the Use of Machine Learning in The Corporate Insurance Industry

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : Klara Larsson; Freja Ling; [2023]
    Keywords : Customer Relationship Management CRM ; Customer Classification; Customer Acquisition; Machine Learning; Insurance Industry; Corporate Insurance; B2B; AI-CRM; Kundrelationssystem CRM ; Kunklassificering; Nykundsbearbetning; Maskininlärning; Försäkringsbranchen; Företagsförsäkring; B2B; AI-CRM;

    Abstract : This thesis explores the application of machine learning 8ml9 techniques in customer classification and their intergration into customer relationship management (CRM) systems within the corporate insurance industry. The research aims to address the gap in the use of AI-CRM for the corporate insurance industry. READ MORE

  3. 3. Employee´s perspective towards organisational change : Evidence in Mekano Company

    University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Author : André Jönsson; [2018]
    Keywords : CRM; Organisational change; Employee commitment; CRM implementation; SME; CRM; Organisationsförändring; Anställdas engagemang; CRM implementering; SME;

    Abstract : Purpose: The purpose of this research project is to examine the employees´ perspective on the subject of a CRM implementation in SMEs. Methodology: A 5-point Likert scale questionnaire was used to collect 51 employee responses. All the questions were derived from previous existing literature. READ MORE

  4. 4. Modelling Non-life Insurance Policyholder Price Sensitivity : A Statistical Analysis Performed with Logistic Regression

    University essay from KTH/Matematisk statistik

    Author : Patrik Hardin; Sam Tabari; [2017]
    Keywords : Mathematical Statistics; Regression Analysis; Logistic Regression; Generalized Linear Model; Insurance Pricing; Price Sensitivity; Data Analysis; Matematisk Statistik; Regression; Logistisk Regression; Försäkringsprissättning; Priskänslighet; Dataanalys;

    Abstract : This bachelor thesis within mathematical statistics studies the possibility of modelling the renewal probability for commercial non-life insurance policyholders. The project was carried out in collaboration with the non-life insurance company If P&C Insurance Ltd. at their headquarters in Stockholm, Sweden. READ MORE

  5. 5. Hur företag kan implementera customer relationship management : en fallstudie av läkemedelsbolaget swedish orphan biovitrum i Stockholm

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Julia Berglund; Sofia Wallin; [2015]
    Keywords : CRM; framgångsrik; implementering; kundrelationer; läkemedelsindustrin;

    Abstract : En ökad kundmedvetenhet och den ökande globala konkurrensen har gjort att det blivit allt viktigare för företag att bemöta och vårda sina kundrelationer. Detta har gjort att fler företag väljer att arbeta med Customer Relationship Management (CRM). READ MORE