Essays about: "Charlotta Nilsson"

Showing result 1 - 5 of 7 essays containing the words Charlotta Nilsson.

  1. 1. Projects in Automatic Control 2021

    University essay from Lunds universitet/Institutionen för reglerteknik

    Author : Charlotta Johnsson; [2022]
    Keywords : Technology and Engineering;

    Abstract : The Department of Automatic Control at Lund University annually gives a project course in Automatic Control (FRTN40). The course is given at the advanced level (7.5 ECTS credits), and the students work in small teams to achieve a common goal. READ MORE

  2. 2. Till det andra genom det ena : ett växande gestaltningsförslag i Järfälla kommun

    University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Author : Charlotta Lindberg; Stina Nilsson; [2017]
    Keywords : Landskapsarkitektur; Gestaltning; Barkarbystaden; Föränderlig; Tidsdimension;

    Abstract : Detta examensarbete undersöker ett tillvägagångssätt för att skapa en föränderlig gestaltning av en offentlig plats, som kan anpassas med och etableras jämte en utbyggnadsprocess och samtidigt svara på användarnas behov under denna utvecklingsprocess. Därigenom har vi undersökt hur landskapsarkitekter kan skapa en hållbar gestaltning med tidsdimensionen i åtanke, som svarar på såväl dagens som framtida behov ur sociala, estetiska och ekologiska aspekter. READ MORE

  3. 3. The loyalty effect

    University essay from Lunds universitet/Ekonomihögskolan; Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Author : Oskar Bill; Alexander Jöndell; [2015]
    Keywords : Customer loyalty; Net Promoter Score; NPS; American Customer Satisfaction Index; ACSI; Business and Economics;

    Abstract : Authors: Oskar Bill, Alexander Jöndell Supervisors: Carl-Henric Nilsson Associate Professor Lund University ¬ School of Economics and Management Department of Business Administration Charlotta Johansson Associate Professor Lund University ¬ Faculty of Engineering Department of Automatic Control Purpose: The purpose is to predict customer loyalty by utilising big data. This will be done by combining two models: The American Customer Satisfaction Index (ACSI) and the Net Promoter Score (NPS) using the benefits of each model, the cause and effect relationship in ACSI and the simple survey methodology in NPS. READ MORE

  4. 4. Reglerande ekosystemtjänster i urbana miljöer : från teori till praktik

    University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Author : Charlotta Lindberg; Mona Nilsson; [2015]
    Keywords : ekosystemtjänster; reglerande ekosystemtjänster; hållbar utveckling; landskapsarkitektur; Källparken;

    Abstract : I denna kandidatuppsats studeras hur man kan arbeta med reglerande ekosystemtjänster i urbana miljöer. Ekosystemtjänster är en förutsättning för att vi ska kunna andas ren luft, få rent dricksvatten samt hantera och rena dagvatten. READ MORE

  5. 5. Evaluating the Effect of Mobile Display Advertising - Guidelines on how to Advertise in the Mobile Channel

    University essay from Lunds universitet/Ekonomihögskolan; Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Author : Anton Olivensjö; Gustav Sundberg; [2015]
    Keywords : Campaign Effect; Click-Through Rate CTR ; Engagement; Frequency; Mobile Advertising; Mobile Campaigns; Rich Media; Static Banner; Video; Technology and Engineering;

    Abstract : Abstract Title Evaluating the Effect of Mobile Display Advertising - Guidelines on How to Advertise in the Mobile Channel Authors Anton Olivensjö Gustav Sundberg Supervisors Charlotta Johnsson, Associate Professor, Department of Automatic Control, Faculty of Engineering, Lund University Carl-Henric Nilsson, Associate Professor, Department of Business Administration, School of Economics and Management, Lund University Staffan Engström, Head of Mobile, Schibsted Sverige AB, Sales and Inventory, Stockholm Issue of Study The mobile is a fairly new advertising channel, in which the time spent by consumers has rapidly increased. Advertising spendings are however not aligned, as companies do not fully understand the channel. READ MORE