Essays about: "Classification of Customers"
Showing result 1 - 5 of 99 essays containing the words Classification of Customers.
-
1. Vocal Requirements on the Swedish Labour Market : A cross-sectional descriptive survey study
University essay from Uppsala universitet/LogopediAbstract : Det uppskattas att ungefär en tredjedel av arbetsmarknaden består av röstkrävande yrken, det vill säga yrken där rösten är ett viktigt och nödvändigt redskap för att utföra sitt arbete. Tidigare forskning har identifierat lärare, sångare och präster som yrken med röstkrävande arbetsuppgifter. READ MORE
-
2. Performance Benchmarking and Cost Analysis of Machine Learning Techniques : An Investigation into Traditional and State-Of-The-Art Models in Business Operations
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : Eftersom samhället blir allt mer datadrivet revolutionerar användningen av AI och maskininlärning sättet företag fungerar och utvecklas på. Denna studie utforskar användningen av AI, Big Data och Natural Language Processing (NLP) för att förbättra affärsverksamhet och intelligens i företag. READ MORE
-
3. Clustering and classification of prepaid mortgages
University essay from KTH/Matematik (Avd.)Abstract : This thesis aims to cluster and classify mortgages issued by a financial institution. The aim is to apply machine learning techniques on historical data in order to discover a possible structure and predictability in prepaid mortgages. READ MORE
-
4. AI-POWERED TEXT ANALYSIS TOOL FOR SENTIMENT ANALYSIS
University essay from Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikAbstract : In today’s digital era, text data plays a ubiquitous role across various domains. This bachelor thesis focuses on the field of sentiment analysis, specifically addressing the task of classifying text into positive, negative, or neutral sentiments with the help of an AI tool. READ MORE
-
5. Mining the Skies: An Exploration of Airline Reviews using LDA
University essay from Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen; Lunds universitet/Statistiska institutionenAbstract : Airlines face a highly competitive industry requiring large capital investment at thin profit margins. In addition, the carriers are re-emerging from the COVID-19 pandemic; a time period which brought the industry to a standstill and revenue streams to an unforeseen low. READ MORE