Essays about: "Distributionskanaler"
Showing result 1 - 5 of 18 essays containing the word Distributionskanaler.
-
1. Business Model Innovation in the Film Industry : How Nordic Film Studios Adapt to a Changing Market
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : During the last 15 years, the film industry has undergone severe technological, cultural, and economic transformations initiated through online film distribution. Existing players need to adapt and innovate their business models to stay competitive. However, there is little knowledge about what players actually do in this respect. READ MORE
-
2. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE
-
3. Designing Distribution Channel Strategies in the Digital World : An Exploratory Case Study on a Swedish Manufacturing Film
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Digital transformation has led to major shifts in the customer landscape and the roles of distribution channel partners, resulting in implications for the distribution channel strategy of manufacturing firms. Whereas previous research in the field focused primarily on the impact of the shifting customer landscape, a gap in the literature was identified concerning digital transformation in relation to a manufacturing firm's distribution channel strategy. READ MORE
-
4. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE
-
5. Dynamics in the Swedish Grocery Retail Industry : The current landscape, challenges and levers in distribution for Swedish grocery retailers
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : There is a significant transformation taking place in today’s retail landscape with the increasing adoption of digital technologies in society. Customers are finding new purchasing habits and retailers are exploring different channels to serve customers in. READ MORE