Essays about: "Köpbeteende"
Showing result 6 - 10 of 34 essays containing the word Köpbeteende.
-
6. Customer perceptions of equipment rental : services for a circular economy
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Sustainability, consumption, and management of finite resources has become a global topic of discussion. Circular economy [CE] is presented in FN´s global goals agenda 2030 as an alternative model of consumption and a solution to move away from unsustainable development. READ MORE
-
7. Addressing the Digital Forensic Challenges Within Modern Law Enforcement : A study of digital forensics and organizational buying behavior from a DF-company perspective
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Today’s law enforcement agencies are presented with challenges regarding how to navigate the rapidly changing technical landscape. The proliferation of digital devices in society has presented opportunities for modern criminals, resulting in substantial changes in criminal behavior. READ MORE
-
8. Dynamic Pricing : A Matter of Attitude
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Tillämpningen av dynamisk prissättning har förenklats i och med digitaliseringens framväxt. Med den ökade tillgången till kunddata kan företag idag kartlägga kundernas köpbeteende och genom algoritmer anpassa priserna därefter. Identiska varor och tjänster kan på så sätt prissättas annorlunda. READ MORE
-
9. Integration of sustainable management in retail : A case study of The Lobby - AMF Fastigheter
University essay from Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperAbstract : The increasing environmental problems have today become global and changes are dras-tically needed in all levels of society. Customers’ buying behaviour can play a big partand it is possible to both contribute to a more sustainable world and add economic valueto a business, but new sustainable business models are needed. READ MORE
-
10. Dynamic Pricing : A Matter of Attitude
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Tillämpningen av dynamisk prissättning har förenklats genom digitaliseringens framväxt. Med den ökade tillgången till kunddata kan företag idag kartlägga kundernas köpbeteende och genom algoritmer anpassa priserna därefter. Identiska varor och tjänster kan således prissättas, utefter kundens köpvillighet. READ MORE