Essays about: "Linn Carlsson"

Found 3 essays containing the words Linn Carlsson.

  1. 1. Den privata trädgårdens roll för biologisk mångfald i tätortsmiljö : betydelsen av anläggningsval med exempel på gestaltningsförslag och skötsel

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Hanna Carlsson; Linn Wöhl; [2024]
    Keywords : biologisk mångfald; trädgårdsanläggning; trädgård; urban miljö; skötsel; grön infrastruktur; naturpool; livingpool; grön korridor; insekter;

    Abstract : I genomsnitt består 37% av de totala grönytorna i Sveriges tätorter av privata trädgårdar eller grönytor som på olika sätt är otillgängliga för allmänheten. I snitt är 20% av dessa privata trädgårdar och fastigheter. READ MORE

  2. 2. Omprojektering av parkeringsytor : en väg mot multifunktionella gröna ytor

    University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)

    Author : Linn Carlsson; Daniel Björfors; Jessica Persson; [2019]
    Keywords : förtätning; ekosystemtjänster; dagvatten; parkeringsytor; klimatanpassning; Lomma kommun; hårdgjorda ytor; hållbart stadsbyggande; multifunktionella ytor;

    Abstract : Densification that takes place in both Sweden and the rest of the world can lead to the nature around the cities being protected but can also mean that greenery and good habitats within the cities are lost. In the discussion about densification, the handling of unused surfaces is a factor. READ MORE

  3. 3. Companies on Facebook : How many of the 100  largest Swedish Companies have a Facebook page, and how do they use it?

    University essay from IHH, EMM (Entreprenörskap, Marknadsföring, Management)

    Author : Johanna Björkqvist; Erik Johannesson; Linn Jorikson; [2011]
    Keywords : Social media; Facebook; company; loyalty ladder; communication; content analysis;

    Abstract : Purpose: The purpose of  this thesis is to see if the 100 largest Swedish companies are present on  Facebook, and if they are, how they use their business pages. Further the  customers’ perception of companies’ use of Facebook will be included. To  investigate this, three research questions were created. Background: As Web 2. READ MORE