Essays about: "Liseberg"
Showing result 1 - 5 of 6 essays containing the word Liseberg.
-
1. Multi-Channel Sentiment Analysis in Swedish as Basis for Marketing Decisions
University essay from Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapAbstract : In today’s world, it is not enough for companies to consider any one social media channel in isolation. Instead, they must provide their customers with a unified experience across channels and consider interdependencies between channels. READ MORE
-
2. Vad gör en god temaparksdesign? : en förstudie, teorigenomgång och gestaltningsförslag av en framtida expansion för Liseberg
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : Tematiserade landskap har varit en del av mänsklighetens historia i över 4000 år. Iscensatta landskap användes tidigt i parker och föranledde uppförandet av marknader och sedermera lustträdgårdar. READ MORE
-
3. Förstärk karaktären med markmaterial : en undersökning om hur markmaterial förstärker karaktärer på tematiserade platser
University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentAbstract : Syftet med detta arbete är att undersöka och analysera hur markmaterial används för att förstärka karaktärer i en tematiserad miljö. Tematiserad miljö innebär en miljö som ska efterlikna en verklig eller påhittad miljö på en plats. READ MORE
-
4. Brand equity through rollercoasters and rabbits : Understanding the role of part-time marketers in enhancing the brand equity of an amusement park
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : Relationship marketing is a marketing theory that has gathered much focus in the marketing research area lately. The core idea of relationship marketing is to retain the existing customers of a company by establishing long-time relationships with them. READ MORE
-
5. Motivation of young temporary employees. An analysis of two amusement parks
University essay from Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : .... READ MORE