Essays about: "Promotion Opportunity Analysis"

Showing result 1 - 5 of 20 essays containing the words Promotion Opportunity Analysis.

  1. 1. Att skapa sinnesintryck utöver det visuella : ett gestaltningsförslag av ett arbetsområde i Uppsala stadsträdgård

    University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Author : Adrienn Acs; Tilde Schlager; [2022]
    Keywords : Sinnesintryck; sinnesstimulering; synnedsättning; universell utformning; tillgänglighet; orientering;

    Abstract : Tillgänglighet är grundläggande för att personer med en funktionsnedsättning ska uppleva frihet och delaktighet i ett samhälle. Tillgodoses inte behovet av tillgänglighet kan planeringen anses vara juridiskt diskriminerande. Offentliga miljöer lägger ofta sitt fokus i vad som är funktionellt samt estetiskt visuellt tilltalande. READ MORE

  2. 2. LGBTQ+ People & Disasters - A Queer Human Rights-Based Critique of Vulnerability

    University essay from Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakulteten

    Author : Christopher Cowan; [2022]
    Keywords : mainstream vulnerability analysis; disaster risk reduction; LGBTQ ; sexual and gender diversity; queer theory; queer legal theory; heteronormativity; subordination; Law and Political Science;

    Abstract : Climate change and hazard events pose an existential threat to human rights. Hazard events were traditionally viewed as ‘natural disasters’ which were beyond our control and the people caught up in them were unfortunate victims to the unstoppable force of nature. READ MORE

  3. 3. Virtual reality in tourism. Opportunity or pitfall? : Explorative case study of a place-based virtual reality experience of Mariebergsskogen

    University essay from Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)

    Author : Barbara Kubitzek; [2021]
    Keywords : Virtual reality tourism; virtual reality; co-creation; geomedia; place-based virtual reality experiences; place marketing; Region Värmland; Karlstad Municipality; Mariebergsskogen; experience design; interaction design; storytelling; cultural heritage; covid-19; pandemic; communication; Sweden; case-study; film; 360°; Lefebvre; digital experiences; destination marketing; VR film; cinematic virtual reality; metaverse; UX; UI; Skansen; Sweden; Visit Sweden; Visit Värmland; design processes; Oculus Quest; Google cardboard; NFT; methodological model; PDU; innovation; marketing; Virtuelle Realität; Tourismus; Marketing; Schweden; Geomedia; Experience Design; Kommunikation; Covid-19; Pandemie; Fallstudie; Sinne; Kultur; Park; Umwelt; Virtuell Verklighet; turism; Karlstad Kommun; Region Värmland; Kommunikation; pandemi; kulturellt arv; plats; berättelse;

    Abstract : To what extent can virtual reality be used to induce real-life tourism? This question becomes even more relevant in these covid-19 times. However, research on virtual reality concerning tourism has not engaged substantively with this question yet and thus this study seeks to address this question. READ MORE

  4. 4. Utevistelsens roll i äldreomsorgens förebyggande verksamhet under COVID-19 : en kvalitativ intervjustudie i Stockholms Stad

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Erika Andersson; [2021]
    Keywords : covid-19; dagverksamhet; folkhälsa; förebyggande äldrevård; naturexponering; utevistelse; hälsofrämjande utemiljö och äldreomsorg;

    Abstract : Denna kvalitativa intervjustudie undersöker utevistelsens roll i äldreomsorgens förebyggande verksamhet under det pandemidrabbade året 2020 samt huruvida den kontext som COVID-19 skapat har gett upphov till nya insikter om utemiljön som framtida resurs. Genom semistrukturerade intervjuer med personal från fem olika stadsdelar i Stockholms Stad samlas erfarenheter som i två resultatdelar visar på En förändrad användning av utemiljön under 2020 och En förändrad syn på framtida användning av utemiljön. READ MORE

  5. 5. The value of communication in the pop music industry: The value communication practitioners provide for artists and the communicative value independent artists provide for themselves.

    University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Author : Emma Gustafsson; Sanna Hansson; [2020]
    Keywords : value; communication; promotion; music industry; digital; strategic; Social Sciences;

    Abstract : The value of communication in the pop music industry In this study, we aim to examine communication, and mainly promotion, within the pop music industry. The purpose is to investigate the value communication practitioners provide for artists and what communicative value independent artists provide for themselves. READ MORE