Essays about: "Rasmus Sjögren"
Found 4 essays containing the words Rasmus Sjögren.
-
1. Educating the future - Responsibly: A qualitative study about sustainability perceptions in education within Stockholm School of Economics
University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningAbstract : Given the sustainability challenges that the world faces today, understanding and having insight into the nuances of sustainability and sustainability implementation is more important than ever. Business schools, as an incubator for future leaders, have an important role in fostering sustainable leadership. READ MORE
-
2. Triadic relationships : - A case study on relationship initiation in triadic settings
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : This study addresses the rationale of using partners in relationship initiation with potential buyers and how relationship initiation takes place in triadic settings. As the authors have identified relationship initiation as an under-researched area, further research in this field is needed in order to enhance knowledge regarding the use of partners in the relationship initiation with potential buyers. READ MORE
-
3. A study of ESG's contribution to firm performance : Evidence from the European region
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiAbstract : Sustainability is an increasing subject of interest amongst customers, society and corporate leaders. As firms are adapting towards a more sustainable business, opportunities towards a leading position where both long-term corporate social responsibility and financial performance is of interest. READ MORE
-
4. Marknadsföring i etiska företag : en fallstudie av The Smiling Group AB
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring är viktigt för att kommunicera hur ett företag skapar och kan leverera värde. Ett vanligt sätt för företag att marknadsföra sig är genom 4P-modellen där fokus ligger på produkt, pris, plats och påverkan. Ett annat sätt för företag att kommunicera sitt värde är genom olika märkningar. READ MORE