Essays about: "Upplevt värde"

Showing result 1 - 5 of 17 essays containing the words Upplevt värde.

  1. 1. Medlemmarnas värderingar i ett lantbrukskooperativ : en studie om medlemmarnas upplevda värde i förhållande till ålder

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Charlotte Alicia Möller; Märta Wässman; [2024]
    Keywords : kooperativ; upplevt värde; medlemskap; lantbrukskooperativ; mänskliga värderingar;

    Abstract : Sverige har idag omkring 1,2 miljoner företag varav drygt 58 000 klassas som jordbruksföretag. Sedan år 1990 har antalet jordbruksföretag i Sverige minskat med 40 %, vilket delvis kan förklaras av den produktionsförändring som sker samt pressade priser på bland annat insatsvaror. READ MORE

  2. 2. No Business Value without Change Management : Case Study: Implementation of a Digital Tool

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : Sofia Hedengren; Ronya Zargari Marandi; [2023]
    Keywords : Business Value; Change Management; Digital Transformation; Adoption; Implementation; Knowledge Transfer; Master Thesis.; Affärsvärde; Förändringsledarskap; Digital Transformation; Adoption; Implementation; Kunskapsöverföring; Masterexamensarbete.;

    Abstract : This study explored the challenges faced by enterprises in adapting to the rapid digital transformation driven by Industry 4.0 technologies. Evaluating there turn on investment and measuring the business value of digital solutions can be difficult. READ MORE

  3. 3. Produktionslandets inflytande : The influence of country-of-production

    University essay from Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Author : Alva Jürgens; Hanna Sandberg; [2022]
    Keywords : Country of Production; Purchase Intention; Country Equity; Country Awareness; Country Loyalty; Country Image; Perceived Value; Produktionsland; köpintention; nationsvärde; nationskännedom; nationslojalitet; nationsuppfattning; upplevt värde;

    Abstract : Studien syftar till att undersöka hur modeföretags val av produktionsland påverkar svenska konsumenternas köpintention. Resultatet ska kunna användas som ett motiv av företag inom modesektorn i deras beslut om produktionsland. READ MORE

  4. 4. Value based selling : Key value drivers for SMEs within the steel industry

    University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Author : Simon Anderson; Markus Johannisson; [2022]
    Keywords : Value based selling; Customer perceived value; Perceived value; Value drivers; Värdebaserad försäljning; Kundens upplevda värde; Upplevt värde; Värde attribut;

    Abstract : Building upon previous research around value drivers, the purpose for this study was to review what value-drivers the SMEs within the Swedish steel industry find most important in their suppliers and how the industry as a whole can evaluate this information in a value-based selling approach. In today's literature regarding customer perceived value, the focus has been towards service related industries, and mainly within a B2C context. READ MORE

  5. 5. Designing a Precious Key : A First-Person Creation, Exploration and evaluation-process

    University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Author : Martin Lindberg; [2022]
    Keywords : HCI; Preciousness; first-person research; RFID; NCF; Design;

    Abstract : The purpose of this project is to explore aspects of a design that makes an electronic key feel precious toa user. The goal is to find information that is useful when designing electronic keys and to serve as partof the research in the project Precious Keys. READ MORE