Essays about: "Uses of mobile"
Showing result 1 - 5 of 263 essays containing the words Uses of mobile.
-
1. Design and Implementation of an AR Application for Road Blueprint Visualization
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskapAbstract : This project uses Augmented Reality (AR) technology with the Unity game engine to create a mobile application that helps in road blueprint visualization. Users can use their smartphone camera to add digital information to the road blueprint by mapping the physical environment. READ MORE
-
2. Simulation and Testing of a MU-MIMO Beamforming System
University essay from Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknikAbstract : Multi-User Multiple-Input Multiple-Output (MU-MIMO) technology has become increasingly important in the field of wireless communication due to its ability to highly increase the capacity and efficiency of wireless networks [1]. Beamforming, as a technique used in MU-MIMO systems, improves network performance by improving signal quality and reducing interference. READ MORE
-
3. www.rätten-till-staden.nu : digitalt medborgardeltagande i stadsutvecklingen
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : Uppsatsen syfte är att studera huruvida digitalt deltagande kan underlätta för planerare att stärka medborgardeltagandet i stadsutvecklingsprocesser, samt underlätta för själva medborgarna att delta. Digitalt deltagande ses som ett sätt att ta bort de traditionella hinder som finns för det fysiska deltagandet, i det att det är tids- och platsspecifikt. READ MORE
-
4. Diablo: Immortal, A Pay-to-Win Study
University essay from Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiAbstract : Background: P2W games (Pay-to-Win) occupy a significant position in the Chinese gaming market, attracting a large number of players to participate and spend money. However, there is still a knowledge gap in understanding the motivational factors behind the behavior and psychology of Chinese players in terms of their purchase motivation in specific games Diablo: Immortal. READ MORE
-
5. Skattning av HGV och stamvolym med data från stereomatchade drönarbilder genom befintliga modeller från Skogliga grunddata
University essay from SLU/Dept. of Forest Resource ManagementAbstract : Inom den svenska skogsbruksplanläggningen sker idag datainsamlingen traditionellt med subjektivt fördelade relaskopsytor. Den subjektiva mätningen varierar mellan och inom planläggare och har generellt ett relativt medelfel (rRMSE) på 9 % för grundytevägd medelhöjd (HGV) och 15–20 % for volym/ha. READ MORE