Essays about: "Varumärkesbyggande"

Showing result 1 - 5 of 23 essays containing the word Varumärkesbyggande.

  1. 1. Communication Strategies for Branding of Circular & Sustainable Products in the Fashion Industry : A Case Study of H&M Group

    University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Author : Syeda Shehreen Fatima; [2022]
    Keywords : Circular Economy; Branding; Communication; H M Group; Sustainability; The Fashion Industry; Environmental Impact; Cirkulär ekonomi; Varumärkesbyggande; Kommunikation; H M Group; Hållbarhet; Modeindustri; Miljöpåverkan;

    Abstract : The fashion industry has a significant environmental impact due to its high rate of production and consumption. In order to become sustainable, fashion businesses are making fundamental changes in their business models. READ MORE

  2. 2. Brand Building for Startups : A brand building framework for startups to establish a coherent and long lasting brand

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : Anna Pilz Sonnby; Pauline Knutsson; [2022]
    Keywords : startup branding; brand strategy; brand building; branding;

    Abstract : The brand is something every company must deal with whether they like it or not, and as a company grows it develops and works as a way to build recognition, trust, customer loyalty and employee branding (Jones, 2022). In the fast-paced startup environment, the resources are limited, and focus has to be split between different tasks and the most urgent problems are the ones to be dealt with - leaving the rest to be, where the unmeasurable and intangible focus areas such as branding often get deprioritized. READ MORE

  3. 3. Varufiering i hållbarhetens namn

    University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Author : Henrik Mikael Waldin; [2020]
    Keywords : varufiering; hållbar utveckling; biosfärområden; social organisering;

    Abstract : Denna uppsats handlar om hur de värden vi tillskriver naturen paketeras och varufieras i samband med hållbar utveckling. UNESCOs biosfär-områden utgör en arena för genomförandet av FNs globala hållbarhets-mål och används därför som fallstudie i uppsatsen. READ MORE

  4. 4. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Sebastian Stotzer; [2020]
    Keywords : mervärde; tomat; strategi; fallstudie; producentorganisation; närodlat; värdeadderad; trädgårdsföretag;

    Abstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE

  5. 5. Varumärkesbyggande säljstöd för virkesköpare i skogsbranschen : en fallstudie om Martinsons Skogshandbok

    University essay from SLU/Dept. of Forest Economics

    Author : Julia Algotsson; [2020]
    Keywords : försäljning; försäljningsstöd; marknadsföring; premium-differentiering; varumärke; varumärkesbyggnad; varumärkesidentitet; virkesköpare; branding; brand building; business-to-business; business-to-business sales support; forest industry; sales; sales management; sales support;

    Abstract : I takt mot ett fossilfritt samhälle blickar allt fler mot den förnybara skogsråvaran. Skogsindustrin går på högvarv och konkurrensen hårdnar. Aldrig förr har marknadsföring varit så aktuellt, och till den hör teorin om försäljning. READ MORE