Essays about: "Willingness to Customize"

Found 5 essays containing the words Willingness to Customize.

  1. 1. Förtroende i skogliga affärsrelationer : skogsägarens förtroende för virkesköparen beroende av skogsägarens avstånd till skogsfastigheten

    University essay from SLU/Dept. of Forest Resource Management

    Author : Erika Nylander; [2017]
    Keywords : skoglig kompetens; kommunikation; viljan att kundanpassa; lokal anknytning; trygghet;

    Abstract : Den här studien genomfördes i samarbete med SCA Skog AB eftersom att de upplevde ett behov av att förstå hur skogsägare resonerar kring begreppet förtroende i skogliga affärsrelationer. Konkurrensen bland virkesköpande organisationer om skogsägares virke ökar i takt med industriernas ökade efterfrågan på råvara och i och med urbaniseringen och den skiftande skogsägarstrukturen. READ MORE

  2. 2. Förtroende i skogliga affärsrelationer : skogsägarens förtroende för virkesköparen beroende av skogsägarens generationstillhörighet

    University essay from SLU/Dept. of Forest Resource Management

    Author : Anna Henckel; [2017]
    Keywords : trygghet; generation; skoglig kompetens; kundanpassning; kommunikation; lojalitet;

    Abstract : Konkurrensen om skogsägarna och deras virke är bland de skogliga aktörerna stor. Ett effektivt sätt att möta konkurrens från andra aktörer är genom att vara en förtroendefull samarbetspartner i de affärsrelationer företaget ingår, detta eftersom lojaliteten till den andra parten i affärsrelationen är beroende av förtroendet för denna. READ MORE

  3. 3. The Antecedents of Trust in Mobile Commerce : A Quantitative Analysis on What Drives Mobile Trust, In The Brazilian Market.

    University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Author : Eduardo Junqueira; [2016]
    Keywords : Trust; Mobile Commerce; E-Commerce; Marketing; Online Marketing; Data Controls; Website Interactivity; Reputation; Willingness to Customize;

    Abstract : As the adoption of mobile devices grows around the world, the use of this tool to access the internet and, consequently, interact with a mobile store is also growing. A mobile commerce that is trustworthy tends to have advantages if compared to its competitors and, therefore, better results. READ MORE

  4. 4. Factors affecting consumers purchase intentions for digital news : A quantitative study of Resumé

    University essay from Umeå universitet/Företagsekonomi

    Author : Christoffer Pettersson; Björn Söderström; [2015]
    Keywords : Purchase intentions; perceived ease-of-use; perceived usefulness; trust; reputation; word-of-mouth; willingness to customize;

    Abstract : Companies providing digital news are today struggling with low purchase intentions among their consumers. Over the years, the Internet has become a vital part of how people consume news, and the growth in online consumption has led to a decline in printed circulation. READ MORE

  5. 5. Customer Integration in Product Design via Mass Customization Toolkits. A field experiment

    University essay from Göteborgs universitet/Graduate School

    Author : Ilias Demiris; [2014-12-15]
    Keywords : Toolkits for user innovation; Mass customization; Packaging; Purchase Intention; Willingness to pay; Cosmetics;

    Abstract : Toolkits for user innovation is one of the ways that customers can be involved in corporate innovation process. The most common type of user innovation toolkits is the Mass Customization Toolkits, an online interface where users customize the offering product according to their wants. READ MORE