Advanced search
Showing result 1 - 5 of 26 essays matching the above criteria.
-
1. Advertising an unknown movie
University essay from Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenAbstract : Detta arbete undersöker hur man som relativt liten filmskapare kan generera intresse och tittarlust för en okänd film. Vi tar reda pÃ¥ vad som gör en filmaffisch attraktiv och ger sedan exempel pÃ¥ hur en affisch kan utformas för en fiktiv film. .. READ MORE
-
2. WHAT DOES THE FUTURE LOOKS LIKE FOR META? : A scenario study based on the con lict between Meta and Apple
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : This thesis project analyses the conflict between Meta and Apple, specifically focusing on their privacy policies and the subsequent implications for their business models and innovation strategies. This study aims to provide valuable insights into the main topics of speculation surrounding this conflict and address its objectives. READ MORE
-
3. Att bryta barriärer : marknadsföringsstrategier för att bredda del-tagandet inom högre studier
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Med ett allt mer heterogent samhälle till följd av globalisering och migration har det lagts ett större fokus på att universiteten ska jobba med att integrera och rekry-tera underrepresenterade grupper. Inom Sverige är det idag stora klyftor mellan vilka personer som väljer att studera vidare till högre utbildningar och individers förutsättningar samt bakgrund har en stor påverkan i detta vägval. READ MORE
-
4. Consumers behavior during the Covid-19 pandemic : A quantitative study on consumers' experience and purchase decision about fast fashion advertising on social media during the Covid-19 pandemic
University essay from Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetAbstract : Bakgrund: Sociala medier har blivit en plattform för kommunikation mellan företag och konsumenter. Konsumenter kan samla information innan ett köp och därför är annonsering på sociala medier ett strategiskt verktyg för att rikta in sig på konsumenter och skapa behov. READ MORE
-
5. The Death of the Third-Party Cookie : A qualitative study regarding new strategies and methods for collecting consumer data to obtain effective digital marketing
University essay from Stockholms universitet/MarknadsföringAbstract : Abstract The digital marketing industry currently undergoes a change regarding strategies and methods for effective marketing due to the fact that Google in 2023 will remove their support for third-party cookies on their search engine. Today's version of digital marketing has been and is still somewhat reliant on the use of third-party cookies to identify user patterns to create personalized advertising content through for example retargeted ads. READ MORE