Essays about: "building great customer experience"
Showing result 1 - 5 of 6 essays containing the words building great customer experience.
-
1. Understanding the design and delivery of customer experience from multiple perspectives : A case study within luxury travel industry
University essay from Uppsala universitet/Industriell teknikAbstract : Staging experiences and providing optimal customer experience has become the new battlefield within the marketing segment, since the introduction of experience economy. The modern customer has multiple devices, channels and touchpoints to interact with the organization and with rapidly changing digital technology, where the product or service information are available online 24/7, he/ she is in-charge of his/ her own experiences. READ MORE
-
2. CSR för delade värderingar : en fallstudie av kundperspektiv hos skogs- och lantbrukskunder inom banksektorn
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Finansbranschen, vilken är en bransch beroende av relationer. Hållbarhetsarbete som innebär begränsning av social och miljömässig påverkan är idag en viktig del av företagande i många branscher. Hur hållbarhetsarbetet tas i uttryck kan skilja sig mycket även inom samma bransch. READ MORE
-
3. Daylighting and Electric Lighting Integration in the Retail Sector
University essay from Lunds universitet/Avdelningen för Energi och byggnadsdesign; Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljöAbstract : The retail sector represents 11% of the GDP and employs 15% of the workforce in the European Union. To tackle growth of e-commerce, physical retail stores need to be reviewed; both to decrease operating costs, increase productivity and to make the shopping experience more appealing. READ MORE
-
4. Marketing on Instagram : A qualitative study on how companies make use of Instagram as a marketing tool
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : The last years technological developments have lead to significant improvements in Internet usage, availability and the way people interact online. Recent statistics show how Internet and foremost social media usage increases rapidly, which have been noticed by companies, increasing their presence on social media platforms as well. READ MORE
-
5. Skapandet av varaktiga kundrelationer : en studie av Länsförsäkringar Bergslagens kundbonussystem
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : En växande tjänstesektor som får allt större betydelse och en ökad konkurrens om kunderna är den finansiella tjänstemarknaden. Denna förändring på den finansiella tjänstemarknaden har lett till ett skifte i synen på marknadsföring. READ MORE