Essays about: "business-to-business sales support"
Found 5 essays containing the words business-to-business sales support.
-
1. A sales person’s perspective : The perceived usefulness of digital solutions in B2B- selling
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : The purpose of this paper is to enhance our understanding of how salespeople in B2B organizations perceive the usefulness of digital solutions in their work. The use of digital solutions continues to increase in business-to-business (B2B)-selling. READ MORE
-
2. Varumärkesbyggande säljstöd för virkesköpare i skogsbranschen : en fallstudie om Martinsons Skogshandbok
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : I takt mot ett fossilfritt samhälle blickar allt fler mot den förnybara skogsråvaran. Skogsindustrin går på högvarv och konkurrensen hårdnar. Aldrig förr har marknadsföring varit så aktuellt, och till den hör teorin om försäljning. READ MORE
-
3. Sales professionals’ perceptions regarding financial incentives and motivation : A qualitative study in a B2B context
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : It is important for a selling company to have a motivated sales force. The motivation and what employees is motivated by have occupied the interest of human resource researchers for decades. There has been a large amount of research within motivational psychology, which has produced several theories regarding human needs and motivation factors. READ MORE
-
4. A Framework for Selecting an ERP Open Source System: A Case Study
University essay from Lunds universitet/Institutionen för datavetenskapAbstract : An ERP system is a company spanning program that handles everything from production and logistics to sales and customer support. They are extremely costly to implement and thus exclude smaller businesses from usage. READ MORE
-
5. How to Increase Handover Accuracy of Marketing Generated Leads : A Case Study of the Leads Handover in a Multinational B2B Cooperation
University essay from KTH/Industriell marknadsföringAbstract : På grund av marknadsförings växande roll i kundinteraktion, befinner sig marknadsavdelningar allt mer i besittning av nya typer av kundinformation och sådan information som traditionellt har genererats och förvaltats av försäljningsavdelningar. Genom att tillhandahålla försäljningsavdelningen med högkvalitativa kundleads och samarbeta i att avancera dessa till faktiska affärer, kan marknadsföring använda sin nya roll i kundinteraktionen och därmed stödja försäljningstillväxten. READ MORE