Essays about: "case study of crm implementation in companies"
Showing result 1 - 5 of 12 essays containing the words case study of crm implementation in companies.
-
1. The contribution of effectiveness & efficiency to value within digitalization : - A qualitative study within Business to Business
University essay from Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanAbstract : Background: As digitalization has arisen and further developed the way companies execute marketing strategies, new ways of creating value by effectiveness and efficiency as a foundation has emerged during the recent years. Two crucial marketing tools within digitalization are Marketing Automation and Inbound Marketing. READ MORE
-
2. Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System
University essay from Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiAbstract : Title: Critical Success Factors for Integration of Enterprise Resource Planning System Level: Student thesis, final assignment for Master Degree (one year) in Business Administration Author: Kambiz Kafi Supervisor: Dr. Maria Fregidou-Malama Examiner: Dr. READ MORE
-
3. Transitioning to a new Customer Relationship Management System: Challenges and Recommendations
University essay from Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Abstract : Abstrakt (Svenska) - Vikten av att ha effektiv hantering av kundrelationer (CRM) inom företag väger mycket, för att på ett lyckat sätt öka förståelsen och samarbeten med kunder. Företag ändrar eller uppdaterar sina CRM system för att kunna öka arbetseffektiviteten. READ MORE
-
4. Does electronic customer relationship management affect customer satisfaction and trust?
University essay from Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiAbstract : Aim: This paper aims to explore and to understand how the E-CRM affects customer satisfaction and trust from customer perspectives in electronic commerce. Method: The research is an exploratory and qualitative study. READ MORE
-
5. Hur företag kan implementera customer relationship management : en fallstudie av läkemedelsbolaget swedish orphan biovitrum i Stockholm
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : En ökad kundmedvetenhet och den ökande globala konkurrensen har gjort att det blivit allt viktigare för företag att bemöta och vårda sina kundrelationer. Detta har gjort att fler företag väljer att arbeta med Customer Relationship Management (CRM). READ MORE