Essays about: "digital handel"
Showing result 6 - 10 of 32 essays containing the words digital handel.
-
6. Privacy concerns of Indonesian Internet users : Investigating the level of concern among ecommerce users
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : The growth of digital marketing has poses a challenge in the area of online privacy and ethical conduct. Internet users in Indonesia, a country with with an immense amount of Internet users, have suffered from many online privacy threats such as personal data trading and online scams. READ MORE
-
7. Towards Circularity in Fashion E-commerce — Business Model Development
University essay from Lunds universitet/FörpackningslogistikAbstract : I dagsläget står textilindustrin i Sverige inför flera utmaningar relaterat till dess negativa miljöpåverkan och brist på cirkularitet. Ett identifierat ämne inom detta område är klyftan mellan e-handlare av kläder och second hand-organisationer eller andra mottagare av kläder. READ MORE
-
8. Do as I do! : A single case study investigating leadership within a successful e-commerce company with a Customer Experience focus
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : The digitised world of today has led to the development of new organisational structures within companies, resulting in new leadership styles in digital firms. Furthermore, customers’ demand is constantly increasing, which results in the importance of delivering an experience to the customers to stay competitive in the market. READ MORE
-
9. “Grönmattning” på konsumentmarknader : en fallstudie av hur konsumenters attityder och köpbeteenden påverkas av marknadsföring med miljö- och hållbarhetsbudskap
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : I en alltmer digitaliserad värld, med en ökad användning av grön marknadsföring via sociala plattform, har detta i samband med en växande oro för klimatförändringarna lett till en större medvetenhet och ett ökat intresse för miljövänliga produkter bland konsumenter. I och med detta uppmärksammas ett nytt framväxande fenomen av reklamtrötthet för reklam med miljö– och klimatanspråk, även benämnt som “grönmattning”. READ MORE
-
10. Wood procurement using harvest measurment : for improved management of forest operations
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Sweden is a world-leading actor in the global forest sector and remains in the top league of trading, research, and business operations. Despite being ahead of its competitors, several forest actors struggle with low profitability levels. The profitability index for private wood suppliers decreased by 0. READ MORE