Essays about: "direct marketing strategy case study"
Showing result 1 - 5 of 31 essays containing the words direct marketing strategy case study.
-
1. Exploring Brand Equity through Digital Marketing : A multiple case study of B2B SMEs in the manufacturing and marketing consultant industry
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : The industrial marketing strategy in many industries has been largely influenced by the coming of digital marketing over the past decade. The trends are changing from the traditional to a digital era and companies are being forced by this digitalization shift. The manufacturing and marketing consultant industry is no exception. READ MORE
-
2. Holistic view of brand equity and sustainability activities : A qualitative study in the transport sector
University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleAbstract : Purpose - The purpose of the study is to explore how sustainability activities are perceived as a part of a company’s brand equity and brand reputation in a B2B context within the transport sector. This is studied from the perspectives of the supplier as well as of its customers. READ MORE
-
3. The Reputation Circle : A study of the interplay between the reputational perception of companies and the effect on their non-financial performance
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : Reputation nowadays is a determinant of companies’ strategy. We used a qualitative study approach, based on semi-structured interviews. The choice of subject was motivated by recent scandals involving big corporations. We started therefore from the postulate that big corporations would rather not want to communicate on those issues. READ MORE
-
4. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE
-
5. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE