Essays about: "intern kommunikation"
Showing result 1 - 5 of 60 essays containing the words intern kommunikation.
-
1. How is knowledge transfer management used to improve efficient use of human potential? : A case study of knowledge management at a Swedish manufacturing company
University essay from KTH/ProduktionsutvecklingAbstract : Within the manufacturing industry, optimising resource utilisation is crucial for strengthening competitive advantage. However, the significance of acknowledging organisational knowledge as a valuable resource is often overlooked. READ MORE
-
2. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
University essay from Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Abstract : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. READ MORE
-
3. Litteraturstudie - Energieffektivisering av livsmedelsbutiker genom nyttjande av överskottsvärme
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Generellt sett har livsmedelsbutiker ett stort behov av enrgi i form av el, värme, komfortkyla och livsmedelskyla. Livsmedelsbutikers höga elanvändning utgör 3% av Sveriges totala elanvändning. En betydande del av elanvändningen går till kylsystem och genererar på så vis överskottsvärme från kondensorn som ofta slösas bort. READ MORE
-
4. Implementation and evaluation of TSN scheduling algorithms
University essay from Karlstads universitet/Institutionen för matematik och datavetenskap (from 2013)Abstract : Time Sensitive Networking (TSN) is a standard that extends Ethernet, providing deterministic guarantees to internal communications. The standard is finding use in many different fields such as modern cars whose networks are getting increasingly complex. READ MORE
-
5. Involvement of store personnel in the innovation process
University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Abstract : For companies to remain competitive, a continuous supply of new value to the market is required. According to many, the success and survival of a company depend on its ability to innovate. Studies show, however, that as much as 80-90% of product launches in the grocery retail industry fail. READ MORE