Advanced search

Found 3 essays matching the above criteria.

  1. 1. No question about it

    University essay from Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Author : Ella Hahn; Lucas Kronemyr; [2023]
    Keywords : förklimakteriet; klimakteriet; menopaus; postmenopaus; kampanj; broschyr; utomhusaffischering; hemsida;

    Abstract : Denna studie syftar till att undersöka hur en kommunikationskampanj effektivt kan fånga målgruppens uppmärksamhet och informera om klimakteriet och dess symptom, utan att skrämma publiken, samt genom sitt innehåll skapa nya associationer till ämnet och uppmuntra öppna samtal om klimakteriet. Studien lyckades uppnå sitt syfte genom att utveckla en kommunikationskampanj vid namn "Inget snack om saken". READ MORE

  2. 2. A COMPARATIVE STUDY ON HOW THE WORLD WILDLIFE FUND ADAPTED ITS 2014 ENVIRONMENTAL COMMUNICATION CAMPAIGN EARTH HOUR IN SWEDEN AND TURKEY

    University essay from Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Author : Melisa Bergström; [2021]
    Keywords : Climate change; Earth Hour; Environment Communication; Narrative Framing; Symbolic Action; Environmental Advocacy Campaigns; Klimatförändringar; Earth Hour; Miljö Kommunikationskampanj;

    Abstract : Klimatförändringar är ett allvarligt problem som hotar vår planet och alla dess invånare.Världsnaturfonden (World Wildlife Fund) arbetar för att minimera och förhindra de skrämmandekonsekvenser som vi oundvikligen kommer att möta om vi fortsätter att leva och konsumera som vi gör. READ MORE

  3. 3. Closing the gap : How the European Union turns to communication to engage the citizens in the elections

    University essay from Uppsala universitet/Teologiska institutionen

    Author : Daniela Brandel; [2016]
    Keywords : Communication campaign; Democratic deficit; European Commission; European elections 2014; European idea; European identity; European Parliament; European Union; EU; Public communication; Strategic communication; Demokratiskt underskott; Europatanken; Europaparlamentet; Europavalet 2014; Europeisk identitet; Europeiska kommissionen; Europeiska unionen; EU; Kommunikationskampanj; Offentlig kommunikation; Strategisk kommunikation;

    Abstract : This essay proceeds from the hypothesis that the strategic communication of the European Union is influenced by the will to solve the democratic deficit and that the concept of the European idea has become a message in the public communication of the EU. It examines how the European project’s challenges with the democratic deficit are reflected in the EU’s usage of public communication and how the EU uses strategic communication to enhance the European idea. READ MORE