Essays about: "kvantitativ innehållsanalys"

Showing result 16 - 20 of 31 essays containing the words kvantitativ innehållsanalys.

  1. 16. Personalisation on Instagram - A quantitative content analysis of prominent Swedish politicians’ Instagram posts

    University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Author : Angelica Cöster; Victor Dahlberg; [2018]
    Keywords : digital political communication; strategic communication; personalisation; media logic; social media logics; quantitative content analysis; Instagram; social media; hybrids; swedish politics; swedish politicians; Social Sciences;

    Abstract : Personalisation is a concept which is based on the idea that focus is increasingly directed at the individual politician and his or her personal characteristics. Social media, such as Instagram, has revived the concept since the possibilities for personalised political communication have increased. READ MORE

  2. 17. Usability factors for event platform users

    University essay from KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Author : Ida Vainionpää; [2017]
    Keywords : Event platform; event site; questionnaire; usability test; usability; Eventplattform; eventsida; enkät; användbarhetstest; användbarhet;

    Abstract : This thesis examines which functions motivate experienced event marketing platform users to continue to use a specific event platform with regards to usability. The event marketing platform service Confetti was chosen as principal. READ MORE

  3. 18. WHO WILL WIN THE RACE? A study of coverage of the 2015 U.K. General Election

    University essay from Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikation

    Author : Hedvig Algotsson; [2016-09-26]
    Keywords : game-framing; Election coverage; framing; semiotic; UK; personalisation; signs; bias; broadsheet; westminster model;

    Abstract : Uppsats/Examensarbete: 15 hp Program och/eller kurs: Examenkurs i Medie-och kommunikationsvetenskap. Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG), Göteborgs Universitet Nivå: Grundnivå Termin/år: Vt 2016 Handledare: Nicklas Håkansson Examinator: Jenny Wiik Rapport nr: 673 Syfte: Syftet med denna studie är att ta reda på hur tre brittiska dagstidningar beskrev 2015 års valkampanj och vad det kan tänkas beror på. READ MORE

  4. 19. Getting the audience's attention by going viral : A case study on Sverige för UNHCR’s video messages on the refugee crisis

    University essay from Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Author : Niklas Adamsson; Tom Axner; [2016]
    Keywords : agenda-setting; aid organizations; virality; hybrid media system; refugee crisis;

    Abstract : Denna studie argumenterar för att dagens mediesamhälle fungerar som en hybrid, där sociala medier och traditionella medier lever och verkar i symbios. Det som får tillräckligt stor spridning på sociala medier kan påverka nyhetsdagordningen och därmed vad allmänheten anser vara viktigt för tillfället. READ MORE

  5. 20. Att planera för lokal utveckling : en genomgång av 22 Leaderområdens strategier

    University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural Development

    Author : Clara Thorgren; [2016]
    Keywords : lokala utvecklingsstrategier; leadermetoden; landsbygdsprogrammet; kvantitativ innehållsanalys; kvalitativ textanalys; diskursanalys; språkbruk; normativt;

    Abstract : Leader är en metod för att utveckla landsbygden. Lokala utvecklingsstrategier för Leadermetoden, en del av Landsbygdsprogrammet för Sverige 2007- 2013, studeras i detta examensarbete. Detta för att undersöka relationen mellan målen som finns i utvecklingsstrategierna och de projekt som har beviljats stöd genom Leadermetoden. READ MORE