Essays about: "literature review of internet marketing strategy"
Showing result 1 - 5 of 7 essays containing the words literature review of internet marketing strategy.
-
1. Factors Affecting Marketing Strategies of Food Panda and Jovi in Pakistan
University essay from Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiAbstract : There has been a rise in food delivery services in Pakistan due to the digitization of several restaurants. However, while several delivery services currently operate in Pakistan, Food panda and JOVI stand out as the most popular. READ MORE
-
2. Enviropreneurial Marketings relation till svenska SM–företags hållbarhetsaktiviteter : resultatet av en kvalitativ fallstudie på tre internetbaserade företag
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring är en vital del för varje företags framgång på marknaden. På senare år har hållbarhets trender blivit allt mer attraktivt och att de svenska konsumenternas preferenser successivt förflyttar sig mot mer hållbara alternativ. READ MORE
-
3. Challenges in Marketing Strategy of Online Travel Booking Industry in China : -A case study of Ctrip.com and Qunar.com
University essay from Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Abstract : Information technology plays an important role in the hospitality and tourismindustry. The internet has reshaped the distribution channels and thus suppliers andconsumers can contact directly. It also changes consumers searching and bookingbehaviors. So information technology brings online travel agents some challenges inthe marketing strategy. READ MORE
-
4. The Internet and Marketing : A case study of SmartGuy AB. and PostNord AB
University essay from Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiAbstract : ABSTRACT Title: The Internet and Marketing: A case study of SmartGuy AB. and PostNord AB. Level: D-Level Final Master Thesis in Business Administration Authors: Naa A. Allotey and Ashenafi T. READ MORE
-
5. Does Wrapp help companies create brandadvocates?
University essay from KTH/Industriell marknadsföringAbstract : Internet med dess sociala nätverk som blivit till mediekanaler har kommit att förändra vårt beteende när det gäller hur vi kommunicerar och vad vi kommunicerar. Det senaste skiftet representeras av förskjutningen från datorn till mobilen dit alltmer aktivitet flyttas. READ MORE