Essays about: "lojalitet"
Showing result 11 - 15 of 51 essays containing the word lojalitet.
-
11. Recruiting and retaining labour in agricultural businesses : a multiple case study of employer branding in swedish agriculture
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : There is an increasing need for competent workforce in the agricultural sector, but a lack of potential candidates on the labour market. In June 2017, the Swedish state adopted a new national food strategy. This strategy points out the direction of the Swedish food policy until 2030. READ MORE
-
12. Dynamic Pricing : A Matter of Attitude
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Tillämpningen av dynamisk prissättning har förenklats i och med digitaliseringens framväxt. Med den ökade tillgången till kunddata kan företag idag kartlägga kundernas köpbeteende och genom algoritmer anpassa priserna därefter. Identiska varor och tjänster kan på så sätt prissättas annorlunda. READ MORE
-
13. Dynamic Pricing : A Matter of Attitude
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Tillämpningen av dynamisk prissättning har förenklats genom digitaliseringens framväxt. Med den ökade tillgången till kunddata kan företag idag kartlägga kundernas köpbeteende och genom algoritmer anpassa priserna därefter. Identiska varor och tjänster kan således prissättas, utefter kundens köpvillighet. READ MORE
-
14. Measuring the effect of esport sponsorships on brand equity and purchase intentions
University essay from Södertörns högskola/FöretagsekonomiAbstract : Esport har under de senaste åren vuxit enormt snabbt och kommit att bli ett globalt fenomen. Samtidigt visar de framtida prognoserna att marknaden för esport kommer växa ytterligare, vilket har gjort det attraktivt för varumärken att sponsra lag, event och organisationer. READ MORE
-
15. Foreign Market Establishment of Knowledge Intensive Business Services (KIBS) : Key Factors to Consider for Swedish KIBS Firms Entering Norway
University essay from KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Abstract : The purpose of this study was to explore key factors to consider for a Swedish Knowledge Intensive Business Services (KIBS) firm to successfully enter the Norwegian market, and examine how these factors compare to incumbent theories on foreign market establishment. The study is based on an interpretivist research design and utilizes qualitative methods in order to achieve the intended purpose. READ MORE