Essays about: "lojalitet"
Showing result 16 - 20 of 51 essays containing the word lojalitet.
-
16. Understanding Millennials' Workplace Preferences : A Study on Choosing and Becoming Loyal Towards an Employer
University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleAbstract : Employees choosing their employer rather than the employer choosing their employees have resulted in an increased interest of understanding what is requested among today's workforce. The growing generation of the labour market, Millennials, have been shown to create difficulties for organisations, in form of an increased turnover rate among them. READ MORE
-
17. Correlations between the Net Promoter Score Subgroups and Video Streaming Quality
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : The video streaming business has grown substantially during the last decades. To optimize the user experience in video streaming, it is important to know how the user satisfaction relates to the technical qualities for the video streaming services, such as bufferings and startup times. READ MORE
-
18. Lojalitet och engagemang för skogsägareföreningen i en ny tid : en fallstudie om medlemmar i Norra Skogsägarna
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Skogsägarföreningarna har en lång historia av att arbeta för skogsägarnas intressen. Genom att bidra till att skogsägarna får bra betalt för sitt virke har skogsägarnas situation förbättrats. Med tiden har skogsägarna blivit mer diversifierade. READ MORE
-
19. Förtroende i skogliga affärsrelationer : skogsägarens förtroende för virkesköparen beroende av skogsägarens generationstillhörighet
University essay from SLU/Dept. of Forest Resource ManagementAbstract : Konkurrensen om skogsägarna och deras virke är bland de skogliga aktörerna stor. Ett effektivt sätt att möta konkurrens från andra aktörer är genom att vara en förtroendefull samarbetspartner i de affärsrelationer företaget ingår, detta eftersom lojaliteten till den andra parten i affärsrelationen är beroende av förtroendet för denna. READ MORE
-
20. Predicting Customer Churn Using Recurrent Neural Networks
University essay from KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Abstract : Churn prediction is used to identify customers that are becoming less loyal and is an important tool for companies that want to stay competitive in a rapidly growing market. In retail, a dynamic definition of churn is needed to identify churners correctly. Customer Lifetime Value (CLV) is the monetary value of a customer relationship. READ MORE