Advanced search
Found 4 essays matching the above criteria.
-
1. Marknadsföring i etiska företag : en fallstudie av The Smiling Group AB
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring är viktigt för att kommunicera hur ett företag skapar och kan leverera värde. Ett vanligt sätt för företag att marknadsföra sig är genom 4P-modellen där fokus ligger på produkt, pris, plats och påverkan. Ett annat sätt för företag att kommunicera sitt värde är genom olika märkningar. READ MORE
-
2. Targeting International Customers in Japanese E-commerce: A Web Content Analysis of the Marketing Mix in Rakuten and Amazon.co.jp
University essay from Lunds universitet/Centrum för öst- och sydöstasienstudierAbstract : The thesis examines the marketing strategies implemented by the two biggest e-commerce companies in Japan, namely Rakuten and Amazon.co.jp, in order to address their international customers. READ MORE
-
3. Enhancing Relationships : Strenghtening customer relations through sport sponsorship
University essay from IHH, EMM (Entrepreneurskap, Marknadsföring, Management)Abstract : During the 1980s and 1990s, commercial sponsorship grew with a rapid pace with an increase in worldwide spending from $2 billion in 1984 to $18.1 billion in 1997. Also, when the sponsorship market grew the interest amongst business researchers grew and finally became an own topic within business. READ MORE
-
4. MARKETING ACROSS CULTURES: A case study of IKEA Shanghai
University essay from Lunds universitet/Centrum för öst- och sydöstasienstudierAbstract : The past century saw rapid growth of multinational companies around the globe. Along with the tide of globalization, these companies are compelled to deal with customers cultivated in different cultures. China, boosting a remarkable economic growth in the past two decades, stands out under the spotlight of international business. READ MORE