Essays about: "marketing plan company"

Showing result 1 - 5 of 49 essays containing the words marketing plan company.

  1. 1. Taking Corporate Communications and Marketing Strategies to the Next LevelThrough LinkedIn : A Case Study on a Company’s Brand’s LinkedIn

    University essay from Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Author : Araitz Claramunt Oregi; [2023]
    Keywords : LinkedIn; Social Media Affordances; Social Media Marketing; Corporate Identity; Corporate Brand Identity; Brand Identity; Brand Image; Brand Position; B2B;

    Abstract : This thesis explores how organisations communicate and perform marketing nowadays, with social media platforms at the core of their strategic plan. Due to its high relevancy in B2B, the research is focused on LinkedIn and the effect of its affordances which will help dig deeper into the possibilities of using this particular social media platform as a means to define, build and shape company image and brand identity. READ MORE

  2. 2. Franchisestrategi för producenter av cirkulära odlingssystem : en studie av Johannas Stadsodlingar

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Gustaf Knutsson; Teodor Rosenlew; [2022]
    Keywords : Cirkulära odlingssystem; Internationell expansion; Franchising;

    Abstract : På grund av den utveckling som ses i samhället idag med krav från konsumenter om spårbarhet från leverantörer och kunna konsumera med gott samvete (så) ställs det höga krav på dagens livsmedelsproduktion. Denna höjda medvetenhet har lett till ett ökat intresse för hållbara odlingssystem såsom cirkulär odling. READ MORE

  3. 3. Using Machine Learning to Connect Brands with Influencers

    University essay from Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Author : Jonathan Hedlund; [2022]
    Keywords : Interaction Technologies; Machine Learning; UX-Design;

    Abstract : With the increase of social media users, marketing through social media channels is becoming more and more important for large and small businesses around the globe. This form of marketing can be done in different ways. READ MORE

  4. 4. Marketing Introduction Plan for the New Generation of Sustainable Circuit Breakers LTA 420 kV : A real-life case for implementation at Hitachi ABB Power Grids

    University essay from KTH/Kemiteknik

    Author : Ivan Fradinho Bastos; [2021]
    Keywords : high-voltage circuit breaker; SF6-free circuit breaker; sustainable circuit breaker; eco-efficient high-voltage circuit breaker; market introduction plan; högspänningsbrytare; SF6-fri strömbrytare; hållbar strömbrytare; miljöeffektiv högspänningsbrytare; marknadsintroduktionsplan;

    Abstract : En strömbrytare är en säkerhetsanordning som är utformad för att bryta strömmen om ett problem uppstår. Det finns ett flertal olika typer av brytare beroende vilket spänningsområde som avses. Brytare för lågspänning används för hushållsapparater, medan högspänningstyper används för överföring av spänning i elnätet. READ MORE

  5. 5. Resources influencing the growth of a firm at different stages: A qualitative study of Vietnamese SMEs in the IT Sector

    University essay from Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Author : Maiful Begum; Dang Hong Thai; [2020]
    Keywords : SME; IT sector; Growth; Growth Stages; Resources;

    Abstract : This research aims to identify the key resources influencing the growth of IT-based SMEs in Vietnam in 5 different growth stages which were developed by Churchill and Lewis (1983); and we also demonstrated the process how such key resources are created, acquired, accumulated and exploited for the growth accordingly. We interviewed 4 founding members of 4 companies to collect the primary data and used some internet sources for secondary data. READ MORE