Essays about: "oral assessment"
Showing result 16 - 20 of 48 essays containing the words oral assessment.
-
16. Assessing oral proficiency in the EFL classroom : A qualitative study of teachers' understanding, experience, and assessment of oral production, and interaction in Swedish upper secondary schools
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för språk (SPR)Abstract : Oral proficiency plays a crucial part in mastering the English language. It is, because of that, heavily debated among professors and teachers. Among teachers, uncertainty prevails regarding how oral proficiency should be taught and assessed. READ MORE
-
17. Parodontal sjukdom hos hund : en utvärdering av djurägares bedömning av den allmänna hälsan före och efter behandling av parodontit
University essay from SLU/Dept. of Clinical SciencesAbstract : Parodontal sjukdom är vanligt förekommande hos hund och kan delas in i två huvudkategorier: gingivit och parodontit. Gingivit är en initialt reversibel inflammation i tandköttet som uppkommer till följd av angrepp från bakterier i dentalplack. READ MORE
-
18. Effekten av mekanisk tandborstning respektive ultraljudstandborstning
University essay from SLU/Dept. of Clinical SciencesAbstract : Dålig munhälsa är ett vanligt problem hos hundar. En icke upprätthållen munhälsa kan leda till parodontit och orsaka smärta och nedsatt välfärd för drabbade hundar. En effektiv metod för att upprätthålla en god munhälsa och förebygga parodontit är kontinuerlig tandborstning. READ MORE
-
19. Experience and Implementation of Virtual Surgical Planning in Orthognathic Surgery in Northern Sweden
University essay from Umeå universitet/TandläkarutbildningAbstract : ABSTRACT Background: Two-dimensional surgical planning does not adequately show the 3D aspect, which is important to assess in the planning of orthognathic surgery (OGS). In the last decade, 3D virtual surgical planning (VSP) has become an advantageous method and may replace conventional planning. READ MORE
-
20. Assessment in English on the Upper Secondary Level : Teachers' experiences of formative assessment: a comparison between theories and practices
University essay from Karlstads universitet/Institutionen för språk, litteratur och interkultur (from 2013)Abstract : The aim of this study was to compare practices of assessment with theory. Three teachers on the upper secondary level in English were interviewed. READ MORE