Essays about: "personligt varumärke"

Showing result 1 - 5 of 11 essays containing the words personligt varumärke.

  1. 1. Online Self-Presentation During Transition : Qualitative Study about Personal Branding and the Self in Transition

    University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Author : Rebecca Meuer; [2021]
    Keywords : Self-Presentation; Self in Transition; Online Personal Branding; Social Media; Young Adults; Självpresentation; Personlig transformation; Personligt varumärke online; Sociala medier; Unga vuxna;

    Abstract : Up until now, there has only been a limited amount of research in the field of online self- presentation in combination with young adults transitioning from a social to a professional self online. The purpose of this thesis is to extend the existing literature and address the gap by exploring how students present themselves before, during and after the transition from university to work. READ MORE

  2. 2. Landsbygdsinfluencers arbete med personligt varumärke : en netnografisk studie av bloggar i en landsbygdskontext

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Ylva Gustafsson; [2020]
    Keywords : influencer; landsbygden; personliga varumärken; relationsbyggnad; storytelling;

    Abstract : Influencers har blivit ett vanligt fenomen i vårt samhälle i takt med att användningen av sociala medier har ökat. Att som influencer bygga ett personligt varumärke som väcker intresse hos andra människor skapar en möjlighet att dela med sig av innehåll som många människor vill ta del av (Lou & Yuan, 2019). READ MORE

  3. 3. How is animal welfare internalized in consumers’ purchase decision? : a means-end chain analysis

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Marie Palmér; Maria Humble; [2018]
    Keywords : Consumer behaviour; Farm animal welfare; Laddering; Means-end chain; Personal values; Point of purchase; Pork; Purchase decision;

    Abstract : As a consumer, the choice of what food to buy can be rather challenging due to the great supply of items and each item’s set of various product attributes. Consumer behavior is often viewed as goal-oriented, and by choosing a specific product or brand, the consumer will satisfy or achieve his or her broad life goal - a symbolic, personal value. READ MORE

  4. 4. Kan jag bli viral?

    University essay from Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Author : Tom Larsson; [2014]
    Keywords : Instagram; personal branding; self-branding; personal marketing; marketing; visual marketing; social media marketing; social media;

    Abstract : Integrationen av sociala medier i dagens samhälle har bidragit till framväxten av en mersammankopplad och global värld. En värld som erbjuder fler tekniska möjligheter än tidigare, men som även bidrar med nya utmaningar. READ MORE

  5. 5. Milk Packaging in Sweden: Local Consumers' effect on the Visual Communication

    University essay from Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska högskolan

    Author : Lisa Göransson; Elin Wiklund; [2014]
    Keywords : ;

    Abstract : Precis som det finns dialekter i det talade språket kan symboler och färger ha olika betydelser i olika delar av ett land. Dessa visuella dialekter är en del av den ideologi som finns på en plats och påverkar hur text och bild uppfattas och tolkas av befolkningen. READ MORE