Essays about: "service ecosystem"
Showing result 1 - 5 of 190 essays containing the words service ecosystem.
-
1. Ensuring the Security of PyPI Packages
University essay from Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikAbstract : Developers often use open-source code libraries in order to achieve desired functionalities without needing to re-implement existing code. Python developers are no exceptions here, and frequently use the Python Package Index, PyPI, to download the specific code packages they want to use. READ MORE
-
2. Question-answering chatbot for Northvolt IT Support
University essay from Uppsala universitet/Signaler och systemAbstract : Northvolt is a Swedish battery manufacturing company that specializes in the production of sustainable lithium-ion batteries for electric vehicles and energy storage systems. Established in 2016, the company has experienced significant growth in recent years. READ MORE
-
3. Stadsträd – i nöd och lust : skillnader i reglerande och stödjande ekosystemtjänster mellan löv- och barrträd i stadsmiljö
University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentAbstract : Träd har en viktig roll i att klimatanpassa städer genom att leverera ekosystemtjänster. I nordiska städer planteras mest lövträd eftersom det historiskt funnits ett kulturellt motstånd mot barrträd. READ MORE
-
4. Ängar och estetik : steget från den konventionella gräsmattan till ekologiskt värdefulla ängsmarker
University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentAbstract : För att säkerställa vår framtid behöver natur och ekosystemtjänster skyddas. I dagsläget riskerar vi att förlora flera ekosystemtjänster, bland annat pollinering av grödor. För att bevara tjänsten pollinering krävs insatser för att främja en större biologisk mångfald. READ MORE
-
5. SDL, qualitative research on service chatbots’ co-destruction impact on consumer ecosystem.
University essay from Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiAbstract : This study is rooted in the Service Dominant Logic (SDL) theory and explores the phenomenon of value co-destruction, the context being chatbot-mediated customer service, with a focusing on chatbots affiliation with value-co-destruction and on the impacts outsideof the dyadic relationship between the service provider and receiver, described as the broader consumer ecosystem. It is evident that the relationship between businesses and consumers is being revolutionized through the implementation of chatbots, claiming benefits such as improved operational efficiency, and non-time specific service. READ MORE