Essays about: "service quality, traditional market"
Showing result 1 - 5 of 20 essays containing the words service quality, traditional market.
-
1. The EU press publishers' right: past, present, and future
University essay from Stockholms universitet/Institutet för immaterialrätt och marknadsrätt (IFIM)Abstract : This master thesis is dedicated to the press publishers’ right introduced by Article 15 of the Directive (EU) 2019/790 on copyright and related rights in the Digital Single Market. The article became one of the most debated provisions in the whole directive. READ MORE
-
2. Attityder, normer och hinder till traditionell och digital livdjursförmedling : hur påverkas användningen och hur inverkar användningen på kvalité, konkurrenskraft och främjandet av mervärden i nötköttsbranschen?
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : I svensk nötköttsproduktion råder stor diversitet i avelsmaterial och produktionsformer. Diversitet gör att det finns en rad olika kvalitetsegenskaper och mervärden för livdjur i ett förmedlingsstadie. Majoriteten av förmedlingen sker genom de två största slakterierna i Sverige, HK Scan och KLS Ugglarps. READ MORE
-
3. Marknadsföring av köttlådor : en fallstudie av tre lantbruksföretag
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring innebär att hitta sätt att nå ut till marknaden med en produkt eller en tjänst. Innovativa lösningar är ofta effektivt för att nå ut till konsumenter och traditionella kanaler såsom tidningar, radio eller tv används ofta. READ MORE
-
4. From MPLS to SD-WAN: Opportunities, Limitations and Best Practices
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : This thesis deals with Software-Defined Wide Area Networks (SD-WAN). It defines the term, presents its different variations available on the market and contrasts it to a typical MPLS network, based on criteria such as quality of service, link aggregation capabilities and price. READ MORE
-
5. Service quality and its effect on customer satisfaction in online-banking : A quantitative study about the relationship between service quality and customer satisfaction
University essay from Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomiAbstract : The continuous development and expansion of online-banking have significantly changed the way of conducting banking errands. The traditional bank is gradually perishing as online-banking takes over, leading customers and banks to acquire new ways of communicating. READ MORE