Essays about: "services interaction"
Showing result 1 - 5 of 364 essays containing the words services interaction.
-
1. Privatträdgårdens potential som resurs för gynnande av pollinationssamhällen
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : I detta arbete undersöks hotbilden mot de viktigaste pollinatörerna i Sverige, påverkansfaktorer samt vilka handlingsalternativ som finns för privatpersoner med engagemang i frågan. I dagsläget är många viktiga pollinatörer globalt och nationellt hotade, och därmed också de ekosystemtjänster som vi människor drar nytta av dagligen. READ MORE
-
2. Skapa mervärden med fokus på ekosystemtjänster : en platsanalys av Mästergatans dagvattendamm i Enköping
University essay from SLU/Dept. of Urban and Rural DevelopmentAbstract : Städerna förtätas allt mer och urbaniseringstrenden ser ut att fortsätta. Det blir allt viktigare att planera långsiktigt för grönska som kan bidra med viktiga ekosystemtjänster. Mångfunktionella gröna och blå ytor i stadsmiljö har fördelen att de kan bidra med flertalet ekosystemtjänster på samma yta. READ MORE
-
3. Digital media use towards relationship initiation in marketing : A qualitative study of Swedish Micro-firms in a B2B context
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : This thesis aims to explore what and how Swedish micro firms use digital media towards relationship initiation in a Business-to-Business (B2B) context. Digital media has been increasingly studied in marketing over time, but it has been predominated by Business-to- Customer (B2C) context, while the Business-to-Business context lacks attention, micro B2B firms even less in particular. READ MORE
-
4. User experience of the login flow in Duo : A study of user perception of trust, reliability and communicated soft values in user interface design of a login f low
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : User interface design should provide meaningful and relevant experiences to the user. Users have different expectations on quality factors in services of different domains of usage. READ MORE
-
5. Value creation within a digital service platform through the lens of service-dominant (S-D) logic : A case study of Eljun’s digital payment platform
University essay from Uppsala universitet/Industriell teknikAbstract : The number of companies who base their business model on digital platforms has increased in the recent years. Successful examples of digital platforms are e.g., Airbnb, Klarna or Uber. READ MORE