Essays about: "think positive"
Showing result 1 - 5 of 245 essays containing the words think positive.
-
1. En god djurvälfärd? : en litteraturstudie om vad som kan göras för att minska mjölkkors rädsla i samband med lastning och transport
University essay from SLU/Institutionen för tillämpad husdjursvetenskap och välfärdAbstract : Rädda och stressade djur är inte välmående djur. Rädda mjölkkor kan reagera oförutsägbart och hastigt vilket gör att de kan vara farliga att hantera. Rädsla och stress hos mjölkkor kan orsaka fysiska skador, materiella skador och ekonomiska förluster. READ MORE
-
2. Do two heads think better than one? Risk Differences in Gender and Team vs. Single Managed Mutual Equity Funds in Sweden
University essay fromAbstract : This empirical study examines whether team or single-managed mutual equity funds in the Swedish fund market are more risk-prone conditionally on the management structure during the last five years (2018-2022). Additionally, the gender of each fund manager is analyzed in order to find answers regarding gender's risk approach in investment decisions. READ MORE
-
3. The Role of Branding Strategy During Internationalization: Insights From A Multiple Case Study
University essay from Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Internationalization is a key growth strategy for companies, with branding playing a crucial role in differentiation and global recognition. Multiple studies have highlighted the importance of brand strategies in internationalization and their influence on consumer choice and behavior. READ MORE
-
4. Ridlärarens/tränarens bemötande av ungdomar med ätstörning
University essay from SLU/Dept. of Anatomy, Physiology and BiochemistryAbstract : Att upptäcka en elev med ätstörning är svårt då det inte alltid syns på utsidan. Ätstörning handlar snarare om en orättvis självbild, negativa tankar och känslor om sig själv. Elever med ätstörningar är därför en utmaning för ridlärare och tränare då kunskapen ofta brister. READ MORE
-
5. Beyond the Target Market : Investigating the Impact of Brand Activism on Brand Authenticity and Attitude in Non-Targeted Markets
University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleAbstract : Nowadays, people around the world are connected through social networks. This hyperconnectivity implies that companies need to think about the perceptions and opinions of consumers who were not directly targeted by a campaign. READ MORE