Essays about: "what are the challenges in service marketing"
Showing result 1 - 5 of 10 essays containing the words what are the challenges in service marketing.
-
1. Exploring Environmentally Sustainable Last-Mile Deliveries in Sweden
University essay from Lunds universitet/Teknisk logistikAbstract : Last-mile delivery is the part of the e-commerce supply chain that is the least efficient in terms of cost, time, and environmental impact. As e-commerce is expected to keep growing, this puts pressure on last-mile deliveries to reduce their environmental impact if Sweden is to reach its environmental goals for 2045. READ MORE
-
2. Nästa generations lantbrukare : hur ser de på marknadsföring och hur ska företag nå ut till dem?
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Idag är det många lantbruksföretag i Sverige som väntar med att genomföra generationsskifte för verksamheten och driften. Detta leder till att lantbrukarna i landet idag i genomsnitt är i den övre medelåldern. Att vänta med generationsskiften leder också till att nästa generations lantbrukare får vänta med att ta över. READ MORE
-
3. Cirkulär ekonomi integrerad i affärsmodellen : en fallstudie av industriföretaget Dustcontrol AB
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Världen över råder en diskussion kring den globala resurshanteringen och dess påföljder, då jordens resurser förbrukas allt snabbare. Majoriteten av företagen har idag ett linjärt synsätt i sin affärsmodell, vilket innebär att de inte tar hänsyn till vad som händer med produkten efter slutkonsumtion. READ MORE
-
4. Shopping on social media: : A qualitative study to explore Chinese consumers’ purchasing experience on WeChat
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : WeChat is a widely used multi-functional social media platform in China. The increasing number of WeChat users provides new possibilities and challenges for company marketing strategy. We draw literature from word-of-mouth (WOM) and e-service quality (e-SQ). READ MORE
-
5. How firms can reduce the risks with fixed price contracts
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiAbstract : Firms have had difficulties in dealing with the risks that occur when providing fixed price contracts (FP) for both small – scale and large – scale projects to involved customers. This is general for the most companies surveying customers with the development for a product or service in the IT – industry. READ MORE