Essays about: "Radio television advertising"
Showing result 1 - 5 of 8 essays containing the words Radio television advertising.
-
1. Hur påverkas långsiktiga kundrelationer av digital marknadsföring? : en studie av etablerade lantbrukskunders upplevelser av Länsförsäkringar Uppsalas digitala marknadsföring
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring används för att nå ut på marknaden med syftet att sälja en produkt eller tjänst. Tidigare exponerades konsumenten för marknadsföring främst i tv, radio och tidningar. Denna traditionella marknadsföring finns fortfarande kvar, men en ny generation av digital marknadsföring har nu nått oss. READ MORE
-
2. The medium is the message, or is it? : A quantitative study of media users’ attitudes towards advertising online and offline
University essay from Karlstads universitetAbstract : Media usage, as well as media advertising, is growing in tandem with each other. Media users will, regardless of which medium that is in use, encounter a considerable amount of advertising. As we are moving towards a more digitized world, and also a more digitized media sphere, a new communication landscape has been formed. READ MORE
-
3. Viral marknadsföring : egenskaper hos virala reklamklipp
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Genom Internets uppkomst och sociala mediers utveckling har konsumenter allt mer börjat vända sig bort från traditionella medier som radio, TV och nyhetstidningar. Detta eftersom konsumenter ser sociala medier som en mer trovärdig källa till information och att det erbjuder dem att själva ha kontroll över sin mediekonsumtion. READ MORE
-
4. Investigating Mobile Inertia: A study of why mobile marketing in Sweden has not developed further
University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiAbstract : Technological developments have enabled advertisers to expand their offerings from traditional channels such as print, television, billboards and radio to digital media. The mobile phone is a rapidly growing media and mobile marketing is projected a bright future. READ MORE
-
5. Annonsmediers miljöpåverkan : när ska miljön få en reklampaus?
University essay from SLU/Dept. of Energy and TechnologyAbstract : The aim of the thesis was to investigate energy consumption and carbon dioxide emissions from an advertisement broadcasted on the radio or the television or distributed through press. The object was to calculate the amount of carbon dioxide emissions per individual receiver of an advertisement in Sweden. READ MORE