Essays about: "Snack fruits"

Found 2 essays containing the words Snack fruits.

  1. 1. A research of consumer attitudes to fruit snacks : A study of Thai consumers’ attitudes toward vacuum fried crispy fruits

    University essay from Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Author : Montira Tandhansakul; Nuttawat Preechavibul; [2011]
    Keywords : Snack fruits; Product Development; Consumer Behavior; Product Quality and Nutritional Content;

    Abstract : Title: A research of consumer attitudes to fruit snacks : A study of Thai consumers‟ attitudes toward vacuum fried crispy fruits Problem : How should Thai snack companies create their appropriate marketing planning of vacuum fried crispy fruits for satisfying Thai target consumer? Purpose: To investigate the Thai consumers‟ attitudes towards the vacuum fried crispy fruits that will be beneficial in creating the appropriate marketing planning as well as to recommend the potential marketing mix of this product to Thai snack companies Method: The research technique used in this study is mainly based on the quantitative method. By mailing the 400 surveys to the Thai respondents in Bangkok, the data will be collected and evaluated by using the statistic software program as well as using the secondary data to be a supportive source in this research. READ MORE

  2. 2. Mellanmålsvanor i Sverige : en enkätundersökning om preferenser och vanor kopplade till konsumtion av mellanmål

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Andreas Westling; [2008]
    Keywords : mellanmål;

    Abstract : Denna studie kartlägger vad personer i Sverige konsumerar till mellanmål, vilka preferenser och vanor de har samt undersökt hur olika demografiska attribut påverkar mellanmålskonsumtion, preferenser och beteenden. Huvudfrågorna är: Vad äter svenska mellanmålskonsumenter till mellanmål och hur påverkas vanorna av demografiska attribut? När konsumerar de sina mellanmål? Vilka preferenser kring mellanmål har de? Vilka vanor har de? Hur ser trenderna ut som rör mellanmål? Studien som genomfördes mellan den 16 och 30 juni 2004 bygger på en enkätundersökning över Internet i vilken 343 svenska mellanmålskonsumenter i åldrarna 16-45 tillfrågats. READ MORE