Essays about: "problems of customer relationship management"
Showing result 1 - 5 of 27 essays containing the words problems of customer relationship management.
-
1. Landskapsarkitekten och verktygen : fem fältstudier testar verktygens villkor, konsekvenser och möjligheter för att uppfatta och representera landskap
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : En av landskapsarkitekturens utmaningar är att kontinuerligt utveckla och modellera de verktyg som arkitekten använder på sätt som löser de problem som definierar relationen mellan människa och miljö idag (Corner 2014; Balmori 2014; Wingren 2009; Oles et. al 2014). READ MORE
-
2. Optimization of Configuration Management Processes
University essay from KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Abstract : Configuration management is a process for establishing and maintaining consistency of a product's performance, as well as functional and physical attributes with regards to requirements, design and operational information throughout its lifecycle. The way configuration management is implemented in a project has a huge impact on the project’s chance of success. READ MORE
-
3. Globaliserad snittblomsproduktion och svensk kyrkogårdsförvaltning ur ett hållbarhetsperspektiv
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : När en blomma klippts från plantan är den ytterst förgänglig. Detta faktum var tidigare avgörande vid val av plats för kommersiell odling av snittblommor, då verksamheten var begränsad till områden nära den konsumerande marknaden. Idag är dock avståndet inte längre av någon betydelse. READ MORE
-
4. Merging customer relationship management data
University essay from Lunds universitet/Institutionen för datavetenskapAbstract : Working distributed is increasingly important today with technology being more and more portable while connectivity is still lacking in some areas. Cellphones and laptops are increasingly in use outside the office with connectivity to internal office services being unreliable, either due to lacking speed or inability to have a connection. READ MORE
-
5. Evaluating the application of CRM systems in Chinese companies by CSF
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Abstract : This thesis is about the current condition of Chinese Small and Medium sized Enterprise (SME) and the focus is on the Customer Relationship Management (CRM). This research also uses the concept of Critical Success Factors (CSF). The CSF are not established by any agreements or regulations; they are flexible and vary between different enterprises. READ MORE