Essays about: "kundorientering"
Showing result 1 - 5 of 7 essays containing the word kundorientering.
-
1. Digital Technology Adoption In The Context Of Asset Management : Organizational change and the impact of managers
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Digitalization and adaptation of technology are the current and future areas for organizations to gain efficiency within. Nevertheless, in a context where digitalization is an uprising trend, this research is needed now more than ever due to the COVID 19 Pandemic in the world. READ MORE
-
2. Moving from customer feedback to organizational learning : A case study of a Swedish DSO
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : Customer-orientation is a strategy that has been adopted by many organizations. This strategy refers to the ability to assess the customer's perception of the service quality, for instance through customer feedback. Customer feedback can be acquired through surveys or given to the frontline employees. READ MORE
-
3. Upplevda kopplingar mellan marknadsorientering och lönsamhet på svenska mjölkgårdar
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Mjölkbranschen i Sverige har under senare år varit drabbad av dålig lönsamhet och låga mjölkpriser. Trots detta så är det vissa företag som lyckas vara lönsamma. Vad är det som gör att vissa företag är lönsamma? Att vara marknadsorienterad har i många studier visats ha en koppling med lönsamhet. READ MORE
-
4. Förtroendeskapande kommunikation i virkesaffärer : en fallstudie inom Sveaskog
University essay from SLU/Dept. of Forest Resource ManagementAbstract : Som ett komplement till råvaruanskaffningen från företagets egen skog anskaffar Sveaskog råvara externt genom virkesköp från privata skogsägare. På senare år har dock konkurrensen på köpmarknaden hårdnat. READ MORE
-
5. Hur företag kan implementera customer relationship management : en fallstudie av läkemedelsbolaget swedish orphan biovitrum i Stockholm
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : En ökad kundmedvetenhet och den ökande globala konkurrensen har gjort att det blivit allt viktigare för företag att bemöta och vårda sina kundrelationer. Detta har gjort att fler företag väljer att arbeta med Customer Relationship Management (CRM). READ MORE