Essays about: "customer survey project"
Showing result 21 - 25 of 73 essays containing the words customer survey project.
-
21. Reinterpretation of a cognitive aid
University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Abstract : Svenska företaget Abilia har gett i uppdrag att utveckla ett sina viktigaste kognitiva hjälpmedel, för personer som har nedsatt kognitiv förmåga. Hjälpmedlet MEMOmessenger lanserades i början av 2000-talet av företaget Falck Igel som sedan köptes upp av Abilia. READ MORE
-
22. Strategies and organization for concept development
University essay from KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Abstract : I dagens snabba, starkt konkurrensutsatt värld av kommersiell utveckling av nya produkter är det oerhört svårt att framställa ett framgångsrikt koncept. Många företag har upptäckt att det tar mer än de accepterade grunderna av hög kvalitet, låg kostnad, och differentiering att utmärka sig och tillfredsställa kunden. READ MORE
-
23. Quality metrics in continuous delivery : A mixed approach
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknikAbstract : Context. Continuous delivery deals with concept of deploying the user stories as soon as they are finished rather than waiting for the sprint to end. READ MORE
-
24. Acceptance Tests – FAT & SAT : An Empirical Case Study of Utility Poles
University essay from Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutvecklingAbstract : The overall purpose of this project is to devise improved quality acceptance procedures to examine quality characteristics of utility poles at the factory of the supplier (FAT) and on-site upon receipt by the customer (SAT). To that end, the thesis draws upon available standards, literature, and industry practices regarding wood, fiberglass and steel poles. READ MORE
-
25. User centered analysis of customer behaviours in the fast moving consumer goods sector
University essay from Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologiAbstract : As digital solutions become a more integrated part of peoples’ everyday life, their purchasing patterns are changing. Today it is easier to research products and purchases can be performed anytime, anywhere. The change is apparent in most retail sectors but not as much in the fast moving consumer goods sector. READ MORE