Essays about: "möbelindustrin"

Showing result 6 - 8 of 8 essays containing the word möbelindustrin.

  1. 6. Implementing Sustainability for Green Product Development : A Case Study in the Furniture Industry

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : LOUISE HAWTHORNE; [2021]
    Keywords : ;

    Abstract : Sustainability has become increasingly important to most industries. However, implementing sustainability into the product development process seems to be difficult to comprehend in practise. READ MORE

  2. 7. The impact of Blockchain Technology on the Transformation of the Swedish Furniture Industry towards Circular Economy

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : NIEK BEZUIJEN; TOBIAS HÖRDEGEN; [2021]
    Keywords : Key-words Circular Economy; Blockchain Technology; Ecosystem; Furniture Industry; Cirkulär ekonomi; blockkedjeteknik; ekosystem; möbelindustrin;

    Abstract : Circular Economy has gained a lot of interest by academia as well as companies and policymakers. Sustainability goals of the European Union has mainly caused this acceleration. READ MORE

  3. 8. How furniture shopping couldchange through omni-channelretailing and the use of technology-based innovations

    University essay from KTH/Industriell marknadsföring

    Author : JOAKIM UDDENFELDT; [2014]
    Keywords : Omni-channel; online shopping; multi-channel; furniture shopping; omni-kanaler; online handel; multi-kanaler; möbel handel;

    Abstract : Syftet med denna forskning är att få en bättre förståelse för de faktorer som påverkar konsumenternas beslutsfattande vid köp av möbler och hur Omni - kanaler och teknologiska innovationer kan bidra till möbelindustrin och hur det påverkar de olika marknadsföringskanalerna och hur det i slutändan kan förändra upplevelsen för kunden. Den teori som har använts i denna studie omfattar områdena Omni  kanaler, marknadsföring och detaljhandel, allmän detaljhandel och dess kundupplevelse , beslut och konsumentbeteende vid köp av möbler, hur sociala medier påverkar marknadsföringen och teknologiska innovationer inom möbelindustrin. READ MORE