Advanced search

Found 3 essays matching the above criteria.

  1. 1. Kundfokus inom livsmedelsbranschen

    University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Author : Jasmine Hanna Carew; Zekarias Ghebregiorgis; Victor Söderberg; [2014]
    Keywords : Financial Management; Value Creation; Customer Focus; Competitiveness; Food Industry; Value Chain; Value Chain Management; Shared Value and Value Chain Analysis; Fristående kurs;

    Abstract : Abstract Title: Customer focus in the food industry - internal customer-oriented processes through a Value Chain perspective. Authors: Jasmine Carew, Zekarias Ghebregiorgis and Victor Söderberg Supervisor: Jennie Blomqvist and Katrin Franander Department: School of Management, Blekinge Institute of Technology Course: Bachelor’s thesis in Business Administration, 15 credits Key words: Financial Management, Value Creation, Customer Focus, Competitiveness, Food Industry, Value Chain, Value Chain Management, Shared Value and Value Chain Analysis Purpose: The purpose of this paper is to identify customer-oriented value creative activities in the food-industry with the help of Value Chain. READ MORE

  2. 2. Södras finansieringsmodell : en undersökning av medlemmars benägenhet att handla medemissionsinsatser

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Viktor Danielsson; Jennie Söderberg; [2012]
    Keywords : emissionsinsatser; handel; egenskaper; medlemmar; kunskap; kooperativ;

    Abstract : En kooperativ förening ägs och nyttjas av sina medlemmar. För medlemmarna finns detmånga fördelar med att ingå i ett kooperativ, men i takt med att organisationen växer uppstårofta problem. READ MORE

  3. 3. Alternativa distributionskanaler för mjölkprodukter : fördelar, problem och strategier : en studie ur producentens perspektiv

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Sofia Eriksson ; Tina Olsson; Jennie Söderberg; [2010]
    Keywords : alternativa distributionskanaler; mjölkproducenter; mjölkprodukter; distributionsstrategier; distributionsstruktur; mervärde; varumärke; nätverk;

    Abstract : Mjölkproduktion är viktigt för svenskt jordbruk. Sektorn står för sammanlagt en femtedel av jordbrukets produktionsvärde. Trenden bland mjölkproducenterna går mot att de med små besättningar avvecklar sin verksamhet medan de stora växer. READ MORE