Essays about: "employer, employees relationship"
Showing result 21 - 25 of 29 essays containing the words employer, employees relationship.
-
21. Berättelse som berör : kan storytelling bidra till att säkra den framtida kompetensförsörjningen inom Sveaskog?
University essay from SLU/Dept. of Forest ProductsAbstract : Skogsindustrin är en av de största basindustrierna i Sverige och erbjuder många arbetstillfällen. Ett av de största företagen inom branschen är Sveaskog, vilket är det enda statliga skogsbolaget och innehar ett skogsinnehav som motsvara 14 procent av landets skogsareal. READ MORE
-
22. Understanding the Impact of Social Influence on Social Media Advertising: A quantitative study of social media job advertising in the clothing industry
University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiAbstract : Social Medias are growing fast with consumers and employees shifting larger parts of their media consumption towards the new medium. This causes advertisers to follow and to spend lots of money on social media advertising to attract customers and talent. READ MORE
-
23. Kommunikation och följsamhet inom djursjukvården
University essay from SLU/Dept. of Clinical SciencesAbstract : Vårt språk lär vi oss tidigt i livet men den största delen av vår kommunikation sker ickeverbalt genom kroppsspråk, mimik och gester utan att vi reflekterar över det. Detta utgör cirka 80-95 procent av den dagliga kommunikationen och är av stor vikt i klientkontakten inom vården. READ MORE
-
24. Beyond a Paycheck - Employment as an Act of Consumption for Gen Y Talents
University essay from Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Purpose: This master thesis aims at bridging the distinct notions of production and consumption by investigating how well-established consumption frameworks gain significance in the employment world. Therefore, we ask how Gen Y talents experience their jobs as commodities and act as consumers in the workplace as a reaction to this comodification. READ MORE
-
25. Describing the relationship between Employer Attractiveness and Internal Brand Equity : A quantitative single cross-sectional study
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : Background: Differentiation towards one’s competitors is crucial. Brand can symbolize competitive advantages through intangible assets, though the focus in both companies and academia has largely been on adding intangible values to products. To large extent employees has not been consider as an aspects that could add value, i.e. READ MORE